tommy007 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg har bare 1 giga plass igjen av 7 på c disken, men jeg finner ikke noe som kan ta stor plass, det eneste jeg har instalert der er drivere, vlc,antivirus osv, kan det vare et sted som er litt skjult det ligger? noen som har peilig? Lenke til kommentar
lontix Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når SP2 er installert og alle sikkerhetspatchene så tar SP2+patchene 1GB ekstra plass på C: disken som IKKE brukes. -Gå til C:XP (eller windowskatalogen) Fjern alle undermapper der som begynner med i. $NTUninstall… de har ofte genetiske nummer bak seg. $NTUninstall29839481i349 ii. 500MB forsvinner d. Gå videre til C:XPSoftwareDistributionDownload i. Fjern alle undermapper. ii. 500MB forsvinner prøv dette, jeg har gjort det, og alt funker som det skal Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Er ikke noe som jeg sparer plass på, her hos meg.. Endret 19. november 2006 av tommy007 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For å frigjøre gamle midlertidige filer etc kan du bruke CCleaner. Men det som tar plass er nok sidevekslingsfil, og muligens hviletilstand filer. De ser du hvis du slår på visning av skjulte filer. Sidevekslingsfilen kan flyttes til en annen partisjon, det kan frigjøre 1 - 2 GB. http://www.choice.com.au/viewArticle.aspx?...mory+(archived) Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det er snakk om en fresh install av window instalert for 3 dager siden, nå er jeg nede i 2.72 av 6.83? er det normal=? hvor stor plass tar en vanlig windows install med sp2? Lenke til kommentar
lontix Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hmm, min tar 6,2. Har har jeg ingen programmer installert, men jeg skal snart ta å reinstallere alt for jeg får ikke ned fragmentene Lontix Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg satt av for lite plass til Windows til å begynne med, nå har jeg 10 GB, men neste gang tar jeg 15, for å være sikker (10 holder det men... du vet.) C:\WINDOWS hos meg tar 3.8 GB C:\Program Files hos meg tar 2.01 GB C:\Document and Settings tar 2.59 (!) GB jeg tror jeg vet hvor jeg skal lete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå