Gå til innhold

Gears of war veldigt kort spill?

Aizen

Anbefalte innlegg

Ja, Cliff sa jo selv at casual var for folk som ikke spilte så mye. Så for folk på forumet vil jeg anbefale hard core! Ikke bare vare spillet litt lenger, men det blir også mye morsomere! Hard core spiller jeg når jeg spiller alene og insane på coop, da blir det perfekt motstand både når jeg spiller alene og når jeg spiller coop! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flerspillerdelen vil også få tillegg og forbedringer etterhvert, for å holde interessen oppe.

The reaction to Gears of War has been better-than-outstanding. We’re extremely happy that everyone seems to love the game! More Gears of War multiplayer content and functionality is on the way.

It has become pretty clear to us all that Gears of War will undoubtedly be the biggest selling game in Epic’s 15-year history. With a game that has such a wide appeal it is also clear to me that we’re touching a lot console gamers who have never experienced what it is like to buy a game made by Epic Games.

Console customers, for the most part, are used to buying a game and that being, pretty much, the end of what they can expect for that game. That’s not how Epic Games works. We have a long-term history of supporting our games well after release. Since the very first Unreal Tournament game we have had a track record of excellent post-release support.

We’re going to support Gears of War and we’re going to make improvements and enhancements for it.

Right now we don’t have an exact release plan for this but we’re absolutely listening to you, our customers. Keep posting in this forum. Let us know if you find any problems. Let us know what you love and what you don’t love about the game. We’ll do out best to keep you happy playing Gears of War for years to come!

Every opinion counts. All we ask in return is that you be courteous with each other and keep on topic.

- Mark Rein (Epic Games)

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Det er ganske kort, nå har jeg vært igjennom hardcore og er på 4 act i co-op med en kamerat i løpet av helgen. Satt i perspektiv så er det ikke noe særlig kortere enn GRAW, og begge spillene har jo hovedfokuset på multiplayer, hvor jeg synes GOW virkelig skinner :) Ta f.eks Unreal Tournament, der var det ikke noe særlig til singleplayer, men underholdningsverdien i spillet varte lengre enn i de fleste skytespill.

Lenke til kommentar

Ja det var veldig kort. Klarte det på 6-7 timer. Angrer litt på at jeg skaffet meg det egentlig, skjønner ikke helt hvordan spillet fikk 10 på Gamer. Men slik er det nå bare.

Skal prøve co-op og kanskje litt MP neste helg, kanskje det er mer morro.

Lenke til kommentar

Epic er jo kjent for å lage unreal så forstår ikke helt hvordan folk forventer lange SP deler, dog likte jeg personlig historien veldig mye og håper å få vite mer om den.

SP, tok vel hardcore dag en, og insane dag 2. Hardcore var akkurat passe, insane så klikka jeg noe helt for *biip* på de svarte wretcherne at jeg tror jeg og kompisen min var på nippet med å utvikle rasistiske tendenser.

MP er moro, dog ikke random vennlig i det hele tatt. Spilte litt med klanen igår og det var drit fett, gleder meg også til gearladder får startet skikkelig så det blir noen klan kamper.

Lenke til kommentar

jeg synes det har helt perfekt lengde, selv om kanskje ikke siste brett føltes som et ordentlig siste brett:P

spilte mest på hardcore unntatt et par-ter plasser hvor jeg fikk så det passet:P

å folk som klager på lengden burde se litt på hva de får servert, kvalitet over kvantitet var det noen som sa? la dere merke til miljøet rundt dere? det var INGENting som gikk igjen, ikke no copy paste, så variert som man kan få det!

det var nydelig! underground brettet burde få en egen pris!

multiplayer tar jo vilt av også.

Lenke til kommentar

Synes lengden var grei jeg. Kvalitet over kvantitet ja. Jeg synes mange av disse skytespillene blir dratt for langt ut, slik at man går lei før man når slutten. Tror det er såpass utfordrene å lage co-op campaign at det kanskje går utover kvantiteten. Dette spillet har uansett stor gjenspillsverdi med tanke på co-op mulighetene.

Lenke til kommentar
å folk som klager på lengden burde se litt på hva de får servert, kvalitet over kvantitet var det noen som sa?

7320479[/snapback]

Så har vi en faktor som pris også...

la dere merke til miljøet rundt dere? det var INGENting som gikk igjen, ikke no copy paste, så variert som man kan få det!

det var nydelig!  underground brettet burde få en egen pris!

Enig i at undergrundsbanen var veldig bra, eneste som imponerte meg skikkelig i spillet. Og bosskampen der var litt bra.

Lenke til kommentar

Heller 10 timer med god kvalitet enn 15-20 timer middels bra.

Jeg spilte igjennom CoD3 rett før jeg spilte igjennom GoW. CoD3 følte jeg rimelig repeterende etterhvert, men kjedet meg ikke ett øyeblikk i GoW. CoD3 campaign gidder jeg ikke spille på nytt. Men Gow derimot...

Dro igjennom Casual på Gow alene, bortsett fra siste boss (som fikk meg til å rive meg å håret.

Løsningen på siste brett/boss ble å velge Single player campaign - host coop - continue campaign - vente i rommet før siste boss - og vips på under ett minutt logget det seg på en fjortis fra Portland i statene som bare hadde søkt etter coop sessions. Genialt! Ingen på vennelisten min var tilgjengelig den formiddagen og ingen var kommet så langt heller. Så det at en tilfeldig fjortis fra statne kunne finne mitt spill og hjelpe en gammal gubbe å løse siste brett var bare genialt.

Så nå har jeg startet på nytt i Hard Core alene. Ting tar lengre tid, men er morsommere også. Og innimellom joiner jeg inn som Dom i coop hos andre som spiller på hard core.

Lenke til kommentar
Ja det var veldig kort. Klarte det på 6-7 timer. Angrer litt på at jeg skaffet meg det egentlig, skjønner ikke helt hvordan spillet fikk 10 på Gamer. Men slik er det nå bare.

Skal prøve co-op og kanskje litt MP neste helg, kanskje det er mer morro.

7320391[/snapback]

Det er slikt man har anmeldelser til.

Lenke til kommentar

Du klager over at spillet er for kort, og gir intrykk av at dette kom som en overraskelse på deg. Selvfølgelig kan det hende du valgte å kjøpe spillet basert på hypen alene, men personlig syntes jeg å ha lest over alt at single-player delen av spillet er kort. Dette i anmeldelser som kom ut en god stund før spillet ble lansert i Norge.

Men hey, gjort er gjort, og din mening er din mening.

Lenke til kommentar

Helt utrolig. Etter at jeg skrev at jeg ikke klarte siste bossen over, så skrudde jeg av PCen og logga meg på GoW igjen. Bam! Klarte det på første forsøk. :w00t:

Her er hvordan jeg klarte det:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hadde ikke torque bow, men bare lancer og longshot. Det jeg gjorde var å bruke longshot på avstand, og lancer nært. Deretter og løpe til cover på andre siden. Dette gjorde jeg vel to-tre ganger (frem og tilbake) før han døde, ettersom de forbanna krylls'ene sjelden forlot han. Forsåvidt hadde jeg prøvd å gjøre nøyaktig samme før, bortsett fra at jeg denne gangen brukte blind fire på nært hold med lanceren. Blind fire FTW, altså. :)

Lenke til kommentar
Du klager over at spillet er for kort, og gir intrykk av at dette kom som en overraskelse på deg. Selvfølgelig kan det hende du valgte å kjøpe spillet basert på hypen alene, men personlig syntes jeg å ha lest over alt at single-player delen av spillet er kort. Dette i anmeldelser som kom ut en god stund før spillet ble lansert i Norge.

Men hey, gjort er gjort, og din mening er din mening.

7320790[/snapback]

Ah.. vel jeg leste anmeldelsen til Gamer og de sa at spillet var nærmest perfekt. Nå ser jeg at det faktisk er et godt stykke fra perfekt. Og jeg var absolutt ikke hypet til dette spillet. Faktisk veldig skeptisk til jeg leste den anmeldelsen. Ja, gjort er gjort. Kanske jeg skal prøve å få solgt det. Så godt var det ikke hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Tror det kommer veldig an på person om hvorvidt et spill er kort eller ikke. Noen sitter jo å spiller Halo 2 SP i hundrevis av timer, mens noen sier seg fornøyd med et spill etter å ha rundet det 1 gang. Jeg er av den siste typen, syns at GeoW var ganske passe.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, spillet er langt fra perfekt. Og jeg er også enig i at det var kort. Likevel hadde jeg det veldig moro mens det varte, og Live delen er fremdeles knakende gøy.

7320846[/snapback]

Skal teste Co-op og Live i helgen, håper det forlenger spillet noe for min del. Men jeg har blitt litt anti-online i det siste halvåret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...