Gå til innhold

Gears of war veldigt kort spill?

Aizen

Anbefalte innlegg

Jeg bare må si at det er et av de kuleste spillene jeg har spillt men også et av de korteste.

Men det jeg lurer på er om vis jeg tar hardcore vanskelighetsgrad om jeg da får mer filmer og forkjellig historie? gidder liksom ikkje spille mer vis det ikke er mer:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar jeg har brukt ca. 10+ timer på casual denne helga. Men så er ikke jeg den som sprinter gjennom nivåene heller (må jo kunne nyte spillet også). :)

Eller, dvs. kan fort bli et-par timer ekstra om (liten spoiler)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg ikke snart får knerta han siste bossen. Grrrr...

Anyway, neste helg blir det co-op på hardcore. Og da skal jeg kanskje prøve å få plukket opp noen cog tags også. :)

Edit: bare til sammenligning så brukte jeg ca. 12 timer på å komme meg gjennom GRAW på det letteste nivået. Men det er nok mer "bang for the buck" i GoW må jeg si. :yes:

Endret av Brakara
Lenke til kommentar

Syns hardcore var ganske passelig. Har vel runda det på 10+ timer.

Tips til han som ikke klarer General RAAM:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sats på en Lancer/Torque Bow combo. Skyt han med torque bowen, så flyr all krylln vekk. Da skyter du så mye du kan med Lanceren, helst i hodet. Gjør du dette nok, så faller han til slutt :thumbup:
Lenke til kommentar
Spelet er designa mykje for at folk skal spele på Live. Derfor synes eg spelet skuffer skikkeleg for oss utan Live :(

7318943[/snapback]

Du kan ikke klage på spillet fordi du ikke har Live, mye av X360 sine funksjoner er bygd rundt nettopp Live, og det blir bare helt latterlig å klage på det, du visste godt at spillet var bygd mye med tanke på multiplayer før du kjøpte det.

Lenke til kommentar
Tja det er vel ikkje noe særlig kortere enn andre spill som kommer ut til dags? ;) Eg har ikkje spillt igjennom dette enda pga. job og slikt :wee: Godt eg enda har mange timer i vente!

7318643[/snapback]

Jo, det er mye kortere enn de fleste spill. Anmeldelser rundt om har oppgitt spilletid til ca 8 timer, det er ekstremt lite.

Lenke til kommentar
Det er passe lengde, er bedre med spill man blir ferdig litt fort med enn spill man aldri gidder spille ferdig

7319505[/snapback]

Helt enig! Dette er et av de få spillene jeg har gjennomført, men må si det at jeg kunne godt spilt 4 timer ekstra på dette her! Er så bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

synes det ikke er kort... akurat passe...

hvis man også tenker på at dette er bare en intro til selve historien... kommer det en knakende god 2`er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...