Aizen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg bare må si at det er et av de kuleste spillene jeg har spillt men også et av de korteste. Men det jeg lurer på er om vis jeg tar hardcore vanskelighetsgrad om jeg da får mer filmer og forkjellig historie? gidder liksom ikkje spille mer vis det ikke er mer:P Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ikke noe annerledes, bortsett fra at det er mye vanskeligere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja det er vel ikkje noe særlig kortere enn andre spill som kommer ut til dags? Eg har ikkje spillt igjennom dette enda pga. job og slikt Godt eg enda har mange timer i vente! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Antar jeg har brukt ca. 10+ timer på casual denne helga. Men så er ikke jeg den som sprinter gjennom nivåene heller (må jo kunne nyte spillet også). Eller, dvs. kan fort bli et-par timer ekstra om (liten spoiler) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg ikke snart får knerta han siste bossen. Grrrr... Anyway, neste helg blir det co-op på hardcore. Og da skal jeg kanskje prøve å få plukket opp noen cog tags også. Edit: bare til sammenligning så brukte jeg ca. 12 timer på å komme meg gjennom GRAW på det letteste nivået. Men det er nok mer "bang for the buck" i GoW må jeg si. Endret 19. november 2006 av Brakara Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syntes det var veldig lett egentlig. Spiller på hardcore, og det er ikke vanskelig nok. Gleder meg til jeg får låst opp den siste vanskelighetsgraden... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Spelet er designa mykje for at folk skal spele på Live. Derfor synes eg spelet skuffer skikkeleg for oss utan Live Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Synes spillet var altfor kort og synes faktisk at et av brettene var direkte kjedelig Ikke nok action altså, men til gjengjeld var det mer creepy. De som har spilt det vet nok hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns hardcore var ganske passelig. Har vel runda det på 10+ timer. Tips til han som ikke klarer General RAAM: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sats på en Lancer/Torque Bow combo. Skyt han med torque bowen, så flyr all krylln vekk. Da skyter du så mye du kan med Lanceren, helst i hodet. Gjør du dette nok, så faller han til slutt Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Spelet er designa mykje for at folk skal spele på Live. Derfor synes eg spelet skuffer skikkeleg for oss utan Live 7318943[/snapback] Du kan ikke klage på spillet fordi du ikke har Live, mye av X360 sine funksjoner er bygd rundt nettopp Live, og det blir bare helt latterlig å klage på det, du visste godt at spillet var bygd mye med tanke på multiplayer før du kjøpte det. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tja det er vel ikkje noe særlig kortere enn andre spill som kommer ut til dags? Eg har ikkje spillt igjennom dette enda pga. job og slikt Godt eg enda har mange timer i vente! 7318643[/snapback] Jo, det er mye kortere enn de fleste spill. Anmeldelser rundt om har oppgitt spilletid til ca 8 timer, det er ekstremt lite. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hmm. Hvor var det jeg kom før jeg la fra meg kontrollen? Kom forbi der ressonatoren ikke funket så bra som ønsket, og tja, kanskje en time forbi der. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Brukte 8-9 timer på casual, neste helg går jeg for hardcore. nyydli spill!! Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er passe lengde, er bedre med spill man blir ferdig litt fort med enn spill man aldri gidder spille ferdig Lenke til kommentar
OHell Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er passe lengde, er bedre med spill man blir ferdig litt fort med enn spill man aldri gidder spille ferdig 7319505[/snapback] Helt enig! Dette er et av de få spillene jeg har gjennomført, men må si det at jeg kunne godt spilt 4 timer ekstra på dette her! Er så bra. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Brukte ca. 17-20 timer med hardcore vanskelighetsgrad. Bruker å spille igjennom spill først på det nestvanskelige, også på det vanskeligste. Blir nok også å gå igjeomm det på coop. Endret 19. november 2006 av Frezz Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Har rundet spille på Hardcore og på Insane. Synes spille var passe langt, men kansje litt for enkelt. Insane var jo bare litt vanskeligere en Hardcore.. Tok meg mindre tid å runde det på Insane en Hardcore Endret 19. november 2006 av gitarfreak Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det gjør meg ikke noe at spillet ikke varer mer enn 10 timer. Faktisk syns jeg det er ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 synes det ikke er kort... akurat passe... hvis man også tenker på at dette er bare en intro til selve historien... kommer det en knakende god 2`er Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Synes lengden var helt grei jeg! Har alt for mange spill jeg ikke har giddet å spille i gjennom! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Perfekt lengde. Heller kvalitet enn kvantitet. Er du litt dreven når det gjelder actionspill så vil jeg ikke anbefale å spille på casual, jo enklere det er, jo raskere går du gjennom spillet. Sier seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå