Gå til innhold

WW:II Finske bilder offentliggjort


Fulgu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178792

 

Er det noen her med kunnskaper ang hvilken avis dette gjelder? Eller kanskje joen som snakker og leser finsk godt nok til å finne dem?

7318413[/snapback]

WTF ska du med kannibalisme, henretelse og død folk bilder? :nei:

7319249[/snapback]

For å vise skrekkbilder på hvor ekstremt grusom en verdenskrig kan være, og for å forhindre at det samme skjer igjen....

 

(ikke det at det har blitt ilustrert godt nok før. Men en god påminnelse kan det vell kanskje være..)

 

Går vell ikke så dårlig for nynazistpartiet i Tyskland om jeg ikke tar helt feil...?

Men hva man personlig skal med det er jo en annen sak. XD

Endret av andrull
Lenke til kommentar
WTF ska du med kannibalisme, henretelse og død folk bilder? :nei:

7319249[/snapback]

 

huff da ikke noe pent syn :sick:

7319295[/snapback]

 

Ser ut for at du har tatt en titt selv og kan sikkert dermed svare deg selv langt bedre enn jeg er i stand til. Vil du absolutt høre min grunn forteller jeg gjerne senere, og i tillegg er andrulls synspunkter fornuftige de og.

 

 

Takker og bukker! En sterk og intresant samling bilder.

Lenke til kommentar

Om du tenker deg litt om, og tenker på omstendighetene rundt bildene skjønner du nok at dette er grusome bilder, og at en slik utalelse er totalt unødvendig, temaet kan være ganske seriøst for enkelte, selv om den gjennomsnittlige Diskusjon.no-bruker ikke er gammel nok til å huske noe fra denne tiden.

Menneskelevninger tydelig brukt som mat er ikke akkurat ett hyggelig syn.

 

Er du ute etter bilder av ekstrem grafisk natur kan du stikke å se Saw III eller besøke b0g.org's Offensive Shit kategori, og ha en liten fest med deg selv.

Lenke til kommentar
Her sitter jeg og håper på noen grusomme bilder, og får bare noen vanlige bilder. :(

7319809[/snapback]

Kan du vennligst gå å sette deg i skammekroken?

 

Forresten, Finland og nazisme er ikke veldig sammenhengende.

 

Greit nok, finnene gikk til krig mot Sovjet i 41. Men hva gjorde Sovjet i 39? Grunnen til at finnene angrep i 41 var redsel og hevn, ikke noe stor tiltro til nasjonalsosialismen.

 

Viktige bilder, ikke minst for å vise at uheldige hendelser ikke bare skjedde på kontinentet, men også i Skandinavia.

 

Nå er det jo ikke spesielt radikalt å henrette spioner, og en kan jo ikke ta ansvar for hva som skjer med en armé når den sulter. Da kan kanibalisme foregå.

 

Syns disse bildene er vitnesbyrd rundt krigens redsler, så langt jeg kan se er det ingenting som gir meg veldig dårlige inntrykk av finnene her.

 

Og da tar jeg med i beregningene at jeg er klar over at begge sider viste fienden dårlig oppførsel og oppfølgning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...