Gaston Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kan ikke foumet bruke dette: http://www.devsiden.info/teller/? Den viser masse kule statistikker som vi kan få bruk av. Det er bedre enn polls. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Kan ikke foumet bruke dette: http://www.devsiden.info/teller/? Den viser masse kule statistikker som vi kan få bruk av. Det er bedre enn polls. 7318345[/snapback] Helt enig!! Hade vært skikkelig tøft med masse bra statistikk på forumet.... Endret 19. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
pej Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Vi har allerede denne type statistikk, men den er dessverre forbeholdt intern bruk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hmm... hva hvis dere kan lage en nyhet ut av det da... hvordan det har vært det siste året eller noe. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor er informasjonen kun forbeholdt dere? Jeg kan forstå at noe av informasjonen er skjult, men ikke absolutt all. Lenke til kommentar
pej Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor er informasjonen kun forbeholdt dere? Jeg kan forstå at noe av informasjonen er skjult, men ikke absolutt all.Først og fremst av praktiske årsaker. Det vil kreve av allerede travelt opptatte arbeidstimer å kunne presentere disse dataene på en måte som er akseptabel å vise ut mot sluttbrukere. Hvis dere har konkrete spørsmål, så er det bare å spørre oss heller. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det blir alt for vanskelig å spørre om noe konkret. Jeg mener dere burde legge ned arbeid å vise oss noen interessante statistikker. Lenke til kommentar
pej Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg mener dere burde legge ned arbeid å vise oss noen interessante statistikker.Det er klart vi gjerne skulle ha utviklet alle slags kule features som alle ønsker seg. Dessverre er ikke dette særlig realistisk, og vi er nødt til å prioritere ting på listen vår. Prioriteringen medfører igjen at vi ofte er nødt til å si nei til mange forslag. Mange vil sikkert være uenige med avgjørelsen vår i enkelte tilfeller, men det må vi bare leve med. Det er ikke mulig å gjøre alle fornøyde. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg