Andreashoftun Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Heisann Jeg har nylig gått til inkjøp av en "Asus M2N32-SLI DX S-AM2 nForce 590-SLI" som det vissnok er innebygget lyd i, men jeg vet ikke hvordan jeg får aktivert det. Kan noen hjelpe?? takker for svar Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva er det som ikke funker? Det kan ikke "visstnok" være integrert lyd, enten er det det eller så er det ikke det. Hvis det er et panel med jacker bak på I/O-en er det integrert lyd, noe omtrent alle hovedkort har nå til dags. Hvis du har et 2.1 eller 2.0-oppsett så skal du bruke den grønne kontakten. hvis du har surround så sjekk i manualen, huser ikek hvordan det er i farta nå. Hvis det ikke kommer lyd i OSet etter korrekt installasjon så sjekk kablene og oppdater driverene. Du kan ta en titt i BIOS også og se om du finner noe der, men vanligvis er lyden på uten videre. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 HeisannJeg har nylig gått til inkjøp av en "Asus M2N32-SLI DX S-AM2 nForce 590-SLI" som det vissnok er innebygget lyd i, men jeg vet ikke hvordan jeg får aktivert det. Kan noen hjelpe?? takker for svar 7318343[/snapback] Få tak i driverne til LydChippen!! Etter som hovedkortet ditt har Intel HD Audio så trenger du driver til den, det finner du på Driver CD`en... Vis ikke gjør sånn som G.G. sier, plugg mini jacken inn i den grønne porten på hovedkortet.... Lenke til kommentar
Andreashoftun Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 jeg finner ikke driveren i farta. hvor kan jeg laste den ned? kjører et 5.1 oppsett. det er tilkoblinger bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå