Ståle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får mengder av feil når jeg trykker på Les Mer eller kommentarer Warning: Division by zero in /home/indianin/public_html/cute/inc/functions.inc.php on line 469 Prøvd å søke på nettet, men fant ingenting som passet. Jeg har siste versjon av CN, og har ikke hatt dette problemet før. feks: http://www.stale.z42.us/index.php?subactio...rt_from=&ucat=1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 *bump* *fjortentegn* Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har hosten din nylig oppdatert PHP versjonen? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 det virker som feilen skjer når kommentarene skal slenges ut. Har du gjort noe med cutenews, lagt til addons eller slikt? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ikke lagt til noe addons, men jeg har endret i tenplatene. Tror hosten min har PHP versjon 5.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå