akan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 haha :!: når jeg leser en manga pocket så tar det lang tid >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Haha, ja når jeg leser det på papir tar jeg meg god tid. Men hvis jeg nettopp har starta på en ny serie (holder på med Air Gear nå, lest to volum på litt for fort :/) så går det litt for fort av og til for det er så spennende. Må prøve å lese litt mer nøye. Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 leste air gear i forrige uke, veldig bra serie når jeg tenker over det ble det lest sykt mye manga på 4 dager hunter x hunter, Air Gear, Gantz og mahou sensei negima! og nå har jeg nesten lest ferdig vagabond Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Og lesehest prisen går tiiil. . . : AKAN!! Vriinsk! Lenke til kommentar
akan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hehe fikk har alltid vært en som ikke klarer å legge fra meg bøker og manga når jeg blir hektet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå