Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skaffa meg chapter 1-260 av Hunter X hunter i forrige uke og er nettopp ferdig med det. Råbra serie, noe av det beste jeg har vært borti. Anbefales Men hvor langt har serien kommet? Og hvor kan jeg få tak i flere chapters? (: Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 har fulgt med på hunter x hunter i ett år no det er desverre bare kommet til 260 grunnen til dette er at han som tegner hunter x hunter var syk i hele fjor og han har tatt seg fri hele dette året så det har ikke kommet noen ny manga siden mars tror eg.( han skrev et par nye chaptere fra januar til mars). Vi får bare vente å se om han kommer tilbake og fullfører de siste chapterne av den beste hunter x hunter arcen det er alltid lov å håpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Okei.... :--< Takk for info, får vel finne meg en annen serie. Har du noe å anbefale? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Så du har sett alle episodene + OVA'ene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Så du har sett alle episodene + OVA'ene? 7318491[/snapback] Så et par anime-episoder bare. Gadd ikke å se flere for det virket ikke noe særlig bra i forhold til mangaen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ok, jeg selv har bare sett anime. Håper/venter enda på resten av historien. siste som skjer i animen er at de blir ferdig med Greed Island. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Okei, det er vel rundt chapter 184-185 tror jeg. Endret 19. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ja god manga som eg har nevnt et par ganger no er 666 satan... ellers har du selvfølgelig bleach, one piece og Naruto da men de leser du sikkert allerede... Elfen lied mangaen ville eg lest og for storyen er ganske anderledes en serien og mangaen er enno ikke ferdig... Shaman king mangaen er et must siden mangaen og animen er to helt forskjellige saker i mangaen dør folk som fluer og alt er, når sant skal sies, bare mye bedre. Dragonball er også kjekk å lese om du ikke har lest den allerede da er det vel bare death note igjen som eg har lest og som eg kan anbefale har du noen gode mangaer utenom disse så vil eg gjerne høre de trenger noe nytt å lese på Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har 62 episoder, men har ikke fått tid til å sjekke ut serien enda. Har jeg alle episodene for øyeblikket? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg har 62 episoder, men har ikke fått tid til å sjekke ut serien enda. Har jeg alle episodene for øyeblikket? 7319056[/snapback] Her finner du alt som er kommer ut av episoder og OAV'er http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=1134 Hunter X Hunter - 62 episoder Hunter X Hunter OAV - 8 episoder Hunter X Hunter: Greed Island (OAV) - 8 episoder Hunter X Hunter - G I Final (OAV) - 14 episoder Endret 19. november 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 da er det vel bare death note igjen som eg har lest og som eg kan anbefale har du noen gode mangaer utenom disse så vil eg gjerne høre de trenger noe nytt å lese på 7318951[/snapback] Får vel ta en titt på Death Note da. Har ikke lest/sett One Piece enda, du anbefaler altså det? Hvis du har lest Bleach så bør du ta en titt på Zombie Powder. Ganske kul serie som Kubo Taito lagde før Bleach. Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hørte noe om det ja skal se på det eg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Klarer ikke å finne igjen akkurat den siden. Liten spoiler kanskje for anime-gutta: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det første insektet Killua og Gon møter kommer tilbake og møter på Killua alene, da trekker Killua et eller annet ut av pannen og sier "Ah, there's where you hid it" eller noe sånt og blir mye sterkere. Hva er det fornoe? Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er chapter 219 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "tingen" som var i hodet hans var liksom frykt for fienden som broren illumi har skapt frem gjennom hele barndommen til killua og vi ser alle hvor sterk killua blir når han klarer å bli kvitt frykten og trangen til å stikke av når noen viser seg og være sterke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har mangaen startet opp igjen nå eller? Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ikke så vidt jeg vet og det er heller ikke satt noen dato for når den vil starte opp igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ikke så vidt jeg vet og det er heller ikke satt noen dato for når den vil starte opp igjen 8242524[/snapback] Okei :/ Leste litt feil på wikipedia bare. "It is currently up to volume 13, the latest recently released in March 2007." Sto det der, men det var VIZ sin utgivelse i USA Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har nettopp startet, men blir neppe ferdig på én uke eller noe sånt, har det med å nyyyte manga; går gjerne en halvtime per kapittel Lenke til kommentar
akan Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 skulle ønske jeg klarte det og med en gang jeg liker en manga klarer jeg ikke gjøre noe før den er lest ut, så leste hele hunter x hunter om igjen på litt mindre enn 2 dager i forrige uke ><. er derfor jeg må lese opp mangaer igjen fordi det begynner å gå i glemme boken. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Oj... Ja vi er alle ulike Dette gjaldt for meg scans da, tørr ikke ta tiden når jeg holder i fysisk manga Endret 26. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå