Anonym5656 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har fått en lekse om å ta/redigere et bilde med tema om nysgjerrighet. Er det noe jeg kan forandre på? fjerne rammen? mere kontrast kanskje? (kan være litt dårlig kvalitet på bilde, siden jeg har skalert det en del) Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syns det er litt for mørkt på skjermen på mobilen. Eventuelt du kunne fått teksten til å lyse litt opp på en måte, slik at den fanger oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg mener dette er for mørkt Det er også for mange forstyrrende elementer i bildet, regner med det er innboks(1) du vil fram til...? En mer uniform bakgrunn vil fremheve motivet Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) slettet fosho ehe Endret 20. november 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 dårlig fokus var det på¨bilde! du burde ta et nytt bilde med litt mer lys og en roligere bagrunn! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ser ut som du har brukt overlay eller noe sånt, og dermed blokkert skyggene totalt. Tok meg friheten til å lette opp litt, samt litt dodge for å få fram tekst i displayet, og reduserte det gule sløret som ligger over og er veldig kraftig. Smak og behag, det er bare et forslag (og jeg er kongen av rim i kveld). Foto-messig syns jeg det ble litt snodig komposisjon, en enklere og mer ryddig bakgrunn hadde gjort seg, samt litt større dybdeskarphet, evt en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Takk for alle tips Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg liker denne typen bilder. Uryddig komposisjon kan faktisk være fint, og det fungerte for meg i dette tilfellet. Eksponering var derimot ikke helt vellykket, og ser litt vel "overredigert" ut. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tja, ble for mørkt, og fokusen var dom. Jeg selv ville hatt fokusen på knappene, fra midten og nedover. Det hadde nok gjort seg. Lenke til kommentar
licnep Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) kul den duken eller blokka. Passet fint som bakgrunn til mobilen. Endret 21. november 2006 av licnep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå