LasH Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei. Vet ikke om denne posten er på rett plass, men gjør et forsøk. Jeg og en kompis skulle jogge i dag, han tilbød meg en tablatt som han kalte "El-Tigre". Siden jeg ikke var helt klar over hva det var så takket jeg nei. Jeg spurte han litt om hva det var, men uten å få et "skikkeligt" svar.. Så jeg lurte på om noen kunne forklare meg hva disse tabletten inneholder, om stoffet er "farlig" eller ikke og bivirkninger. Takk. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er en tablett som øker forbrenningen, mye likt CLA. Derimot er det efedrin i El-Tigre. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Det er en tablett som øker forbrenningen, mye likt CLA. Derimot er det efedrin i El-Tigre. 7317897[/snapback] Ok.. Og hva er CLA? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette er tabletter som øker forbrenningen: http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=6 http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=677 Og de er helt trygge. Efedrin er et stoff som er ulovlig i mange land (kanskje Norge og), pga. de mange bivirkningene. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eltigre inneholder Effedrin. Effedrin er ulovlig i Norge og er på dopinglisten. Effedrin er nært beslektet med amfetamin. Hvis du ikke vet hva dette er, så skal du IKKE puttet dette i deg!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Efferdin øker kropstempraturen din noe som gjør at forbrenningen øker, det er farlig og kan ikke anbefales. Ta heller f.eks 2 kopper kaffe før løpingen Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ok, takk for svar. Skal holde meg unna dette.. DNA: Kaffe, usj.. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette greiene er ikke bra i det hele tatt. Ikke bare er det på dopinglisten, men det er så nært relatert til amfetamin at det er absolutt ikke å anbefale i det hele tatt. Du vil kjenne kroppen er urolig og vil røre på seg selv om du er sliten og egentlig vil slappe av. En veldig ubehagelig følelse. Jeg har hatt problemer med rus før og anser disse pillene som direkte farlige og sterkt vanedannende viss man tar de over en lengre periode. Dessuten blir man helt rørete i hodet av de og klarer ikke slappe av og konsentrere seg ordentlig. Huttetu jeg fikk så mange gamle følelser av dette greiene. Ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er vitsen med å bringe opp en så gammel tråd? Trådstarter har fått svaret sitt. . . Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er vitsen med å bringe opp en så gammel tråd? Trådstarter har fått svaret sitt. . . 8576473[/snapback] Sorry. Jeg bare googlet El Tigre og så fikk jeg opp denne tråden. Tenkte ikke på å sjekke opp dato osv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke effedrin være livsfarlig for spesielt hjertet? Mener å ha lest det et sted. Har en venninne som har drevet med sånt, og hun tok til slutt til fornuft og sluttet med det. Det er hun veldig glad for. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke effedrin være livsfarlig for spesielt hjertet? Mener å ha lest det et sted. 8576938[/snapback] Stemmer det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) At det er livsfarlig vil jeg si det er langt ifra så lenge du ikke har problemer med hjerte fra før. Kommer helt ann på personen: Det kan være livsfarlig for noen og ikke for andre. Kontrolerte doser pleier ikke å være livsfarlig for en vanlig person uten problemer med hjertet, men nå kan man jo ikke alltid vite om man har ett bra hjerte. Endret 9. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er vitsen med å bringe opp en så gammel tråd? Trådstarter har fått svaret sitt. . . 8576473[/snapback] Mens ditt innlegg var på den annen side veldig nyttig? Hvorfor kan man ikke poste i gamle tråder? Jeg synes egentlig svaret hans var greit, og ekstra nyttig siden han har personlig erfaring med greiene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mens ditt innlegg var på den annen side veldig nyttig? Hvorfor kan man ikke poste i gamle tråder? Jeg synes egentlig svaret hans var greit, og ekstra nyttig siden han har personlig erfaring med greiene. 8577100[/snapback] Jeg mener ikke at posten min var kjempenyttig, men lurte på hvorfor han bladde fram en så gammel tråd. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke det farligste man kan ta, og tas det i kontrollerte doser under en kort periode gir det deg neppe langtidsskader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå