elismid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 malin , marthe å kristoffer e fine namn , synst vertfall ej Lenke til kommentar
Seether Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Raphael og Elias er fine navn på gutter ene venninnen min heter Carita. Alltid syntes at det er et flott navn på en jente. Ikke for rart, men skiller seg litt ut likevel. 7319362[/snapback] Hva med Mephistopheles? Judas er et fint navn. 7319913[/snapback] Har du noe imot bibelske navn eller? Om en unge heter Judas er han søren meg doomed. Har ikke nubbekjangs med et sånt navn. Uansett hvor lite kristne folk er nå til dags. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Andrea, Malin og Helene er pene jentenavn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har du noe imot bibelske navn eller? Om en unge heter Judas er han søren meg doomed. Har ikke nubbekjangs med et sånt navn. Uansett hvor lite kristne folk er nå til dags. 7326036[/snapback] Jeg tror nå heller at Jesus ba Judas om å gå til romerne. De trengte en synder i testamentene på kirkemøtet i Judea, så da valgte de Judas. Husk at alt positivt må ha en motbør. For hver som heter et himmelsk navn, må noen ha et infernalsk navn. Jeg foreslår Lucifer eller Damien. Om man er litt barsk kan man velge Beliaal. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det blir ihvertfall en gutt! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det lov å kalle barnet sitt Bjørn lenger? 7318579[/snapback] Hva for noe? Hvorfor skal det ikke være det? For 18 år sia var det iallefall det 7318600[/snapback] Vet ikke hvorfor, men nei, det er faktisk ikke lov å kalle noen for Bjørn lenger. 7319129[/snapback] Da vil jeg ha en link eller henvising til en sikker kilde om at navnet Bjørn ikke kan brukes mer. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Aslak er jo det desidert finseste navnet! Malin, Thea, Sara eller Hilde hvis det blir jente. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Judas Pelle Adolf Åvar Dolph Theodor Modolf Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det lov å kalle barnet sitt Bjørn lenger? 7318579[/snapback] Hva for noe? Hvorfor skal det ikke være det? For 18 år sia var det iallefall det 7318600[/snapback] Vet ikke hvorfor, men nei, det er faktisk ikke lov å kalle noen for Bjørn lenger. 7319129[/snapback] Da vil jeg ha en link eller henvising til en sikker kilde om at navnet Bjørn ikke kan brukes mer. 7326361[/snapback] Det kan jeg dessverre ikke oppdrive. Så jeg skal ikke stå 100% bak påstanden. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tor Toralf Torulf Torbjørn Torgeir Torfinn Torstein Tormod Torvald Din navnedag: # 10. september # Klikk på bildet for å sende postkort til Tor: Alle barna-vitser om Tor: # Alle barna hadde det gøy på gården unntatt Tor, han hadde hodet fullt av traktorspor. # Alle barna var små unntatt Tor, han var stor. # Alle barna synger rap unntatt Tor, han synger i kor. # Alle barna matet dyrene unntatt Tor, han var fôr. # Alle barna hengte opp tøy unntatt Tor, han var klessnor. Navnets betydning/opprinnelse: # Den som tordner Navnestatistikk: # 22979 personer i Norge heter Tor. (Kilde: Statistisk Sentralbyrå) Kjendiser med samme navn: # Tor Endresen Andre skrivemåter: # Baklengs: Rot # Morsekode: - --- ·-· # Røverspråk: Tot-o-ror # Andre ord og navn med samme bokstaver: ort, rot, tro Endret 20. november 2006 av Smallville Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Maria, Elisabeth, Kristin Har bestandig likt de navna. Lenke til kommentar
Sharps Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har sansen for litt lengre namn eg... Med 3-4 stavingar Jentenamn: Benedicte Caroline Susanne Helene (mest fordi samtlege Helene'aner eg har møtt, >17år, har vore smellvakre ) Gutenamn (OBS: her gjeld ikkje regelen om 3-4 stavingar): Cato (Cato! my little yellow friend! ) Rolf David (not half bad, om du ser vekk frå David Toska då... ) Roy (aka. Roy Destroy) og ikkje minst; Raymond (anten som Sugar-Ray, eller Bokseren (ref.: Simon&Garfunkel; "The Boxer" ) - Sjølv er eg tildela namnet Kenneth Ivar og trivst med det! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg ville ikke valgt: Emil, Elias, Tobias, Adrian, Ida, William, Daniel, Sebastian, Noah, Emma, Emilie, Celine... Jobber i barnehage og "alle" heter det Jeg liker godt Ane, Jostein, Erik, Ulrik, Alice (uttales Alise) og Oliver Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Pondus har et par fine synes jeg: Bjøllebritt Fleinmøy Fleinbritt Mine egne forslag: Kurt-Kåre Ove-Johnny Stian-Harald Waddya think? Beklager at jeg ikke klarer å være seriøs her.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Sokrates Sokrata Lars Ravn Ronja Aurora Hege August Augusta Valbjørg Oddny Marianne Marton Johannes Johanna Jarl Sigurd Sjur Jeanine Adolph Theodor Endret 22. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ungen bør hete Sjurd med D. Det er bare 14-16 stk som heter det. Dessuten så er det et fint navn, tror jeg. Og jeg heter det! Det er en god grunn det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ronnie Roger Harald Helge Ivar Jan Ove Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dagarkin? Mayamer? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Thea er jo et fint jentenavn. 7318280[/snapback] Indeed. Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Theis er jo et spesiellt navn , hvis man går for navn som ikke er så veldig vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå