Viper89 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det smart å kjøpe xbox fra USA? Har hørt det ikke funker på tv'n hjemme i Norge? Går det an å kjøre spill, kjøpt fra Norge? Om det ikke funker på tv'n i Norge, er det muligheter for å kjøpe en konverteringssak? Takker for alle svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du sparer nok mest på å kjøpe den i Norge hvis det er det det står på. I USA benytter de seg nemlig av NTSC, mens vi her i Europa benytter oss av PAL. Foreksempel er oppløsningen på en PAL DVD 720x576 med 25 frames per sekund. NTSC derimot bruker 720x480 og 29 frames per sekund. Så iallefall DVD filmer vil funke dårlig. Ellers tviler jeg på at spillene heller funker særlig bra, og om du skal ha masse utstyr og modchips for å den til å spille begge formatene vil du nok spare mest på å kjøpe den her. Garantien ryker selvfølgelig med modifisering. Ambealer deg ikke å gjøre det om du skal bruke Xbox`en her i Norge likevell. Kjøp den her isåtilfelle! Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Okei... Takk for rådet! Da blir det nok i Norge jeg kjøper den isåfall;) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hvordan er det visst eg hadde kjøpt meg 360 i Aberdeen da? er litt skeptisk på og kjøpe i utlandet... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Abeerdeen har samme regionskode som oss, så spiller liten trille bortsett fra selve strømadapteret. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 men jeg tenker litt på garanti og sånn.. tenk om noe går galt... skal eg bare helle kjøpe i norge? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 men jeg tenker litt på garanti og sånn.. tenk om noe går galt... skal eg bare helle kjøpe i norge? 7321950[/snapback] Antar at de har world-wide garanti, men ja. hadde nok kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
starks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 kjøper du i norge har du jo reklamasjonsrett, som overgår garantitiden Kjekt med 3 års ekstra "garanti" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå