f00b Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg lurer på hva disse mappene som er markert med rød firkant er til? Dette er mapper som automatisk har blitt opprettet, kan jeg slette de? Er de til noe? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 De to første kan du slette. Jeg får noen sånne innimellom jeg også. Vet ikke helt hva de er, men de inneholder jo bare en bitteliten fil uten noe nyttig data, og evt en loggfil. Jeg sletter dem hvertfall, uten noe problem. Den tredje kan vel være "Microsoft Office Cache"? Vil gjette på at den stapper noe midlertidig data der under kjøring eller oppdatering eller noe sånt. Kanskje la den være. De to siste skal du hvertfall la være. Den ene er en spesialmappe som er papirkurven. Inni den vil du finne de slettede filene. Den andre inneholder noe filsysteminformasjon, og du får ikke åpnet den engang. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Tusen takk for svar morten Da sletter jeg de 2 første, så lar jeg resten være! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 De to første kommer av Windows Update, de pleier å forsvinne automatisk men kan bli liggende igjen. Helt OK å slette. Den siste er brukt av System Restore (Systemgjenoppretting). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) MicroSoft Office Cache må du la være . Slettes ting inni der vil office oppdatering/uninstall/repair osv slutte å funke , alt blir bare tull . Snakker av erfaring Endret 19. november 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå