lucho Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Søstern skal ha ny telefon. Valget ser ut til å dette på en SE k600i. Det som jeg lurer på er hvilket abonnement som er best ? Hun har hatt tidligere Netcom Young Talk. Ser for eksempel at Djuice har noe lignende med Djuice kontrol. Pris med young talk er 1700, pris med Djuice control er 200! Eller er det noen andre abonnementer som bør vurderes ? http://nettbutikk.djuice.no/ProductDetail....prod=SONYERICSS Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Valget ser ut til å dette på en SE k600i.Mener du K610i? Angående YoungTalk/djuice control velger jeg å kopiere et tidligere svar, håper det er til hjelp. Hvorfor YoungTalk/djuice control?Begge er kontrollabonnementer, dvs selvpåfyllende kontantkort. Du får en regning på 200 kr måneden, og vesla kan ringe for hele beløpet. Ringer hun mer må hun kjøpe kontantkort selv. Ringer hun mindre blir det overført til neste måned. En veldig god grunn til å velge dette fremfor kontantkort er at telefonen flere steder koster rundt 400 kr istedenfor ca 1500 kr med kontantkort. YoungTalk eller djuice control? Hva har resten av familien? Har de NetCom velger du YoungTalk, har de Telenor velger du djuice control. Om alle har én operatør bør du også tenke på et familienett som lar dere ringe gratis innad i familien. Om du skulle velge YoungTalk er det lurt å minne den butikkansatte på å hakke av for at det ikke skal kunne SMS-påfylles. 6941665[/snapback] Lenke til kommentar
lucho Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ja, mener k610i takk for svar. Grunnen til at jeg spørr, er at telefonen blir 1500 kr billigere hvis jeg velger Djuice control. I og med at begge abonnementene er så like så e vel det det beste alternativet. Hvis det ikke finnes andre alternativer som ligner ? Endret 19. november 2006 av lucho Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 I og med at begge abonnementene er så like så e vel det det beste alternativet. Hvis det ikke finnes andre alternativer som ligner ?Det eneste alternativet som ligner vet du allerede om, nemlig NetCom YoungTalk. K610i + 12mnd djuice control til 1 kr er et av de beste tilbudene om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå