Argor606 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg har et problem med en dvd-brenner, den påstår at det er 0 bytes ledig på en helt tom DVD+r plate. Det har funka før, prblemet opstod etter at jeg satte i en nytt hovedkort, formaterte Hardisken og instalerte windows. Kan det vere en instilling i windows? Noen som veit hve problemet kan være? på forhånd takk Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Har du nyeste versjon av brenneprogrammet? Hvilken brenner? Endret 20. november 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Har prøvd to brennere en plextor px-708A og en Nec nd-3550A. Har ikke brenneprogram aent enn det som er "innebygd" i windows. Jeg trodde ikke det hadde noe å si, men så har ikke jeg noe spesielt peiling på brenning heller Kan det vere feilen? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har aldri brukt Windows for å brenne, så jeg vet ikke hvordan det skal fungere. Prøv med Nero eller et annet brenneprogram. Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 dvd brenning funker ikke med windows sånn rent out of the box.. du må bruke, eller i det minste ha installert et brenneprogramm som er kapabelt til å brenne dvder.. Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Fikk tak i Nero og instalerte det og nå fuker alt som det skal. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå