Stig-Arne Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Er ikke sikker på hva det kalles, men bildet taler for seg.. Hvorfor har ikke amobil slikt merke? Edit: det kalles visst favicon Endret 19. november 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tror du mener ikon. Som du ser på bildet har HW ikon mens Amobil mangler det. Med mine elendige HTML-ferdigheter ser jeg at det ikke ligger en link til et ikon (.ico) i head-tagen. Fint om dette kommer på plass. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) ikon, logo.. what ever. . Tror de fleste skjønte hva jeg skulle frem til.. ser bare tomt ut når alle andre bokmerker har ikon, og ikke amobil.. Endret 19. november 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Den riktige termen for dette er forresten favicon. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 var vel kanskje det ordet jeg letet etter. fikser topic til det Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg vet ikke om det er samme ikon, men også RSS-feed'en mangler ikon. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann Dette har rett og slett gått litt i glemmeboken. Vi skal få et skikkelig ikon på plass ved neste designoverhaling. Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det høres nesten ut som om dere er godt i gang med planleggingen av et nytt design Stemmer det? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal ikke foregripe begivenhetenes gang her, men joda, det er mye spennende som skal ut dørstokken før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå