Mr.Salemonsen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, jeg har en Zepto Znote 6214W, men jeg har en Intel core 2 duo 1,83 GHz T5600 CPU, den blir utroligt fort varm er det noe jeg kan gjøre for at den skal bli kaldere? Eller er det andre som har samme problemet som meg med akkurat denne prosessore? Takker på fårhånd -Salemonsen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Støv i kjølevifta eller dårlig kontakt mellom cpu og heatpipe er en vanlig årsak til at prosessoren blir varm. kjølevifta kan renses med trykkluft på boks eller ved å bare ta ut vifta og blåse den ren. Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nå er du vel ikke den første med 6214 som klager over at den blir varm..... Synst d er et gjennomgangs problem i erfaringer med 6214 tråden... Lenke til kommentar
jozho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er fort fikset hos netshop. Er snakk om en liten plastbit som ikke blir fjernet når de monterer prosessoren. Dermed er ikke den termiske koblingen 100% Slakt av den som måtte være ansvarlig, ivertfall at de ikke sjekker nye PC`er som blir sendt ut. Fikk nettopp min tilbake, har samme prosessor og er nå storfornøyd. Når alt funker så er det et knall kjøpt til prisen Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 hmm, takker for svar, garantien min er mest sansynelig ikke i funksjon lenger, siden en eller annan idiot mistet den på skolen min for noen uker siden men hørtes ikke akkurat ut som et vanskelig oppdrag... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 mr. salemonsen hva er det du mener at garantien din ikke er i funksjon lenger? Lenke til kommentar
Jlmss Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Garantien skal være i orden selv om den er mistet. Det du kan få spørsmål om er om varmeprobleme var før den datt i gulve.. men som det ble sagt litt tidliger her. det virker som et gjennomgående tema på den maskina med varmeproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå