Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tilbakemelding / Kommentar Novelle

Anbefalte innlegg

Skulle hatt litt tilbakemelding på denne novellen på nynorsk.

Litt språkfeil og slike ting!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lise

Det dura i mobiltelefonen min. Eg tok den opp, og følte spenningen vokse i meg. Det var ein melding frå Lise. På meldinga sto det:

- Ja, gla i deg.

Eg hadde akkurat fått vite at Lise hadde takket ja til å være med på kino, som eg skulle betalte. Eg hev meg på tastane og skrev:

- Bra! Vi møtes utanfor Saga kino kl 8! Gla i deg.

Lise bode på Frogner, og eg på Holmlia. Vi hadde akkurat begynt og treffe kvarandre, og eg tenkte at kino ville passe perfekt i dag.

Klokken var berre seks så eg hadde god tid, men likevel begynte eg automatisk å stresse. Eg hev meg i dusjen, fikk vasket håret i ein fei! Eg steg ut av dusjen og tørket meg.

- Håper berre eg har nokon kule reine kler! Tenkte eg.

Eg fant fram olabuksa, og ein stripete genser, tok litt voks i håret og var klar. Men klokken var berre halv 7, og det tok meg berre eit kvarter og kome meg inn til kinoen. Så eg satt meg på PC-en. Plutselig dura det i mobilen igjen. Det var frå Lise.

- Kor er du hen?!

Eg så på klokken.

- Faen! Ropte eg.

Klokken var kvart over åtte og eg hadde ikkje komma meg ut av huset ein gong. Eg rev med meg lommeboka og spurta ut av huset. Eg rakk akkurat toget.

Utanfor kinoen venta Lise, hun var temmelig irritert.

- Sorry! Prøvde eg meg.

- Korleis klarte du det? Er det det dumme spillet ditt nå igjen?

- Ja, sa eg litt usikkert og så ned i bakken.

- Ja ja, håper du har tatt med nok pengar! Kinoen startar om fem minuttar! Sa ho og gjekk mot kinoen.

Eg følte meg elendig. Eg visste ikkje kor mykje pengar eg hadde med, men eg håpet på det beste.

Vi skulle sjå Mrs. And Ms. Smith, som begynte om tre minuttar. Eg talte pengane, og kom fram til 150 kroner.

Det var vår tur, og eg sa fort.

- 2 billetter til Mrs. And Ms. Smith, takk!

- Det blir 160 kroner.

Søren også! Eg hadde berre 150, no måtte eg låne 10 kroner av Lise.

- Kan eg låne ti kroner, Lise? Sa eg forsiktig.

- Kva faen er du for ein kjæraste då? Har ikkje råd til og ta meg med på kino ein gong?

Alle så på oss, og eg følte meg passe dum der eg sto. Men eg fekk ti kroner av Lise, og betalte dama. Vi fekk billettane og gjekk for å kjøpe godis, eller rettare sagt; Ho skulle ha godis.

Eg satt meg ned for å klare tankane. Da kjente eg at det stakk i røva. Eg kjente etter i baklomma og fant ein 50 lapp!

- Yes! Ropte eg.

Eg løp inn til Lise og viste henne lappen.

Eg betalte godteriet og vi kom oss inn på kinoen.

Eg syntes filmen var ganske morsam, så eg lo ein del. Midt i filmen utbrytar Lise.

- Korleis klarer du å le av denne filmen? Faen så kjedelig film!

Eg følte at eg hadde fått nok no! Det einaste ho gjorde var å klage, så eg reiste meg opp å sa.

- Nå har eg fått nok av deg! Du klager hele tida. Eg prøver så godt eg kan å gjøre det bra for deg, men du bare klager! Eg stikker bitch!

Eg gjekk ut av kinoen og satt meg på gata utanfor.

Då kommer Lise tuslande ut av kinoen, og setter seg ved sida av meg.

- Bare stikk! sa eg.

- Sorry, det var ikkje meiningen! Eg veit ikkje kva som går av meg! Utbraut ho fortvilande.

- Jaha, nikket eg.

- Vennar igjen?

Vi gjekk å småprata i fleire timar, også følgde eg henne heim. Vi kyssa god natt, også drog eg for å rekke toget.

- Eg skal aldri sitje på PC-en før eit stemnemøte ein gong til! Humra eg lavt til meg sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...