Snytefant Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Var ute å skulle kjøre påhengsmotoren(Yamaha 8 HK 02 mod.) min i ferskvann..men det kom ikke noe kjølevann.. Hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Mest sansynlig impelleren som er gåen. bare å bytte den sikkert. du kan jo evnt sjekke om det er noe som sperrer for kjølevanns inntaket/ut Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Var ute å skulle kjøre påhengsmotoren(Yamaha 8 HK 02 mod.) min i ferskvann..men det kom ikke noe kjølevann..Hva skal jeg gjøre med det? 7317541[/snapback] sannsynlig vis bare impelleren som er gåen Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Stapp en liten ståltråd opp i røret der det skal komme ut. Start motoren når du gjør det, ikke dytt den hardt! Vis ikke det funker er det nok impellern! Lenke til kommentar
hans-j91 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 du kan stikke en stang opp i der kjølevannet kommer ut. visst ikke det funker ville jeg levert den inn. De fikser den garantert. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mest sansynlig impelleren som er gåen. bare å bytte den sikkert.du kan jo evnt sjekke om det er noe som sperrer for kjølevanns inntaket/ut 7317572[/snapback] Er vel noen motorer som er utstyrt med termostat,slik at den ikke kjøler før motoren trenger kjøling.Er ofte kontrollstrålen har en blokkerig slik at det ikke kommer noe slik at det må stakes opp. Men på de fleste kommer vel kjølevannet ut sammen med eksosen,så kan være lurt og sjekke dette også.Men for all del,en impeller er lurt og bytte jevnlig,så vet du at alt er i orden med kjøling,som i grunn er blant det viktigste for motoren. Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Mest sansynlig impelleren som er gåen. bare å bytte den sikkert.du kan jo evnt sjekke om det er noe som sperrer for kjølevanns inntaket/ut 7317572[/snapback] Er vel noen motorer som er utstyrt med termostat,slik at den ikke kjøler før motoren trenger kjøling.Er ofte kontrollstrålen har en blokkerig slik at det ikke kommer noe slik at det må stakes opp. Men på de fleste kommer vel kjølevannet ut sammen med eksosen,så kan være lurt og sjekke dette også.Men for all del,en impeller er lurt og bytte jevnlig,så vet du at alt er i orden med kjøling,som i grunn er blant det viktigste for motoren. 7666514[/snapback] Hvis den er så ny, vil jeg anta at impellern er gåen, antar at tråadstarter vet om det er et hull til kjølevannet eller ikke! prøv denne anvisningen.. :!: Endret 17. januar 2007 av hallaballabrusk Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja! opp til trådstarter og velge tror jeg ødela forums siden litt med det laaange bildet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå