Gå til innhold

Wow! Komplett.no er virkelig blitt skamraske!

Anbefalte innlegg

Okay, nå må jeg bare gi litt ros, og det er ikke ofte jeg blir så imponert at jeg uprovosert roser webshopper :smile:

Menneh.. forrige bestilling så bestilte jeg to på natta da , hehe, ni om morran fikk jeg mail med sendenummer osv , og pakka va avgårde henta dagen etterpå her på posten i kristiansand..

og nå just i 11 tia satt jeg på skolen og bestilte et hk og ei vifte, nå for 10 min siden fikk jeg mail med sendebekreftelse, og pakken er registrert og pakka !!

sjekk selv 370702050006211554 http://www.posten.no , 1.7 kilo , regner med den går ut fra grålum i dag sån 4-5 tia er normalt det :smile: Sweet

Før så kunne ta lissom 3-4 dager med åpen ordre før noe ble gjort,

MEGET BRA MÅ JEG SI !! :grin:DD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snekkern hvordan greier du det ?

jeg fikk et Gf4 kort fra Psdata for 14 dager siden

Det var dessvære DOA.... sente det inn på Mandagen.

De mottok det Onsdag eller Torsdag forige uke..

De så på det nå denne tirsdagen og sente meg en mail om at jeg skulle få nytt(som kommer in 21/11) :sad: .

Ringte dem og for og få et MSI kort i steden.

Det var greit :smile:

Spurte om de kunne sende det så raskt som mulig (på min regning) men fikk beskjed om at de ikke kunne det...

så nå ser det ut som det blir enda en helg uten spilling....

Bor foresten i Nord jeg også

Lenke til kommentar

Sikkert bare flaks :wink: , men håper du har kommet deg etter sjokket i alle fall!

Av egen erfaring har jeg absolutt ikke opplevd at komplett har vært raske, heller tregere gjentatte ganger!

mvh

Kjellis

Tenk kreativt - bruk høyrehjernen!!! :smile:

Lenke til kommentar

Dette ødelegger jo kjøpegleden fullstendig! Halve moroa er jo å gå rundt hvileløst og vente på varene. ca 14 dager er passe. Så kan du torturere deg med å se at varene stadig blir billigere og lure på om du får avslag eller ikke. Og når varene kommer så har du bygd opp så store forventniger at du tilter fullstendig når noe er feil. Påfølgende hatmail som blir behørig ignorert og telefonsupport til 27,83/min. MMMM kooos. Sånn skal postordre være. Nei, Komplett her trengs det full skjerpings!

Ps: Gjør noe med den webshop'en i samme slengen. Den er jo så intuitiv at selv mor kan bygge pc'er. Hvor skal det da være rom for oss selvutnevnte eksperter? Jeg nekter å ta service på gressklippere!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 09:00, skrev 2roll:

Dette ødelegger jo kjøpegleden fullstendig! Halve moroa er jo å gå rundt hvileløst og vente på varene. ca 14 dager er passe. Så kan du torturere deg med å se at varene stadig blir billigere... , Komplett her trengs det full skjerpings!

Ha-ha-ha, bra poeng :smile:

Lenke til kommentar

Seff er komplett rask når dem får bestilling.. dem tjener jo peng. Men når det gjelder retur så er dem noe så inni {sett inn ord her} TREIG!!!! Sendte tilbake en cpu til returavd. å det gikk over 3 uker før dem gjor noe som helst.. da hadde dem cpu inne på lager og.. 3 uker uten pc for en ircoman og warez server er uuuuuthoooldenlig :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 14:17, skrev MrA|:

Komplett har blitt mye bedre enn det de var for ett år siden. Bedre og raskere service.

Stå på komplett!

Jaha?

Hvor lang tid tar det fra de mottar varen til de gidder å kikke på den nå da?

Sist jeg handlet hos Komplett for ett år siden, så angret jeg på et kjøp da jeg fikk vite at det ville ta 3 uker før de giddet å se på varen. Det tok 5 uker fra jeg mottok et DOA hovedkort til pengene ble satt inn på min konto - Elendig!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sender de så fort? Hvor holder de hus da?

Holder vel kansje til i nord norge en plass.

Dagen etter da! Det hører jo rett å slett sykt ut!

Skal vurdere å bestille derifra istedet for komplett

neste gang daaa......

Quote:

Den 2002-11-14 16:35, skrev Snekker`n:

Bruker for det meste Psdata da de sender varen sånn at jeg mottar den kl 0900 dagen etter (bor i nord Norge)

Lenke til kommentar

Bestilte fra komplett tirsdag kl. 23.00

Pakken er sendt ut i fra dem i 12 tia dagen etter!

Det eneste som er dritt med komplett er at det må komme i postoppkrav! Vet dere om billige shop`er man

kan få regning med pakken istedet?? Da blir det jo atskillig mye billige!!!

Hadde vært bra det da! :smile:

Lenke til kommentar

Ja, alt som heter porto og oppkrav er noe offisielt dritt.

Ender som oftest alltid opp med at jeg ikke handler noe da jeg syns d r håpløst å punge ut med over hundrelappen for noe så helt bortkasta.

Hadde de spandert porto skal jeg love deg at jeg hadde gått amok på webshoppen!

Så herved er oppfordringen gitt og loddet kastet.

Får se hvem som tar utfordringen! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...