RedRocK Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Hallo. Jeg har lenge siklet etter å kjøpe meg nytt hovedkort, cpu osv. Det eneste som er mitt lille problem, er at jeg fra før har et AGP skjermkort, og jeg har rett og slett ikke nok penger til hovedkort, ram, cpu og nytt skjermkort. Så mitt spørsmål er om det finnes et Socket AM2 hovedkort som både har støtte for PCI-Express og AGP? Hadde vært glad for svar PS. Skal være et bra hovedkort! Endret 19. november 2006 av RedRocK Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Prisguiden nekter å finne et værtfall. Du får heller satse på enten et 939-oppsett eller spare mer/kjøpe billigere ting og slenge på et skjermkort. EDIT- Fant på google ut at ECS lanserte et AM2-hk på CBit, kalt "K8T890-A940". Men finner det ikke i norske nettbutikker. Endret 19. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ok, men er det noen som har forslag til et rimelig men bra PCI-Express skjermkort? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Kan heller ikke finne noe AM2 kort som støtter AGP. ASRock 775Dual-VSTA støtter da både C2D, AGP skjermkort og 2 brikker DDR eller 2 brikker DDR2 minne. Har også en PCI-E 4x slot om du skulle finne på å bytte til PCI-E skjermkort. Les noen av testene. Edit: FantAM2NF3-VSTA til AM2. Støtter Kun AGP. Netshop har det på lager. Endret 21. november 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå