Gå til innhold

hjelppppp , kan ikke logg mg inn på msn


donato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som allerede nevnt, rett klokken i BIOS til rett tid, og du vil ganske sikkert kunne logge deg på MSN. :)

 

Så bør du lage en god overskrift også, som allerede nevnt.

 

Panikk hjelper deg lite ved problemer i pc'en, det er min erfaring.

Den sier meg også at du ikke bør tukle med BIOS når du ikke vet hva du gjør(som du), for det er lett å redusere ytelsen istedet for å øke den.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

eg kan gå inn på hotmail men ikke på msn ! har nå rettet på klokken og !

 

ka dokk meint med ( fiks på overskrifta di, skriv ordentlig!

 

Jeg regner med at siden du har kåla i BIOSen så har du sikkert resetta den å...

Still klokka di riktig, og du vil komme på.

 

og når eg valg ( Verktøy ) for å valg ( Altenativer for internett ) kan heller ikke ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...