AfterGlow Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gjensynet med Ridley Scotts udødelige klassiker er et svært velkomment bidrag i en tid hvor det gjerne er langt mellom severdig science fiction. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skal skjekkes ut denne Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bladerunner det samme for Sci/Fi fans som Bibelen er for kristne. En fantastisk film! 10/10 fra meg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Verdens beste film i ny innpakning. Filmen fortjener 11/10 selv om denne utgivelsen ikke var så bra som jeg hadde håpet på. Dere som enda ikke har sett den bør kanskje vente på utgaven som slippes neste år som vil inneholde BÅDE theatrical cut OG directors cut i tillegg til den helt nye Final Cut. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hm, jeg har prøvd å se den to ganger. Første gang sovna jeg eller noe, andre gang... veit da faen. Skal prøve å se hele snart, for å se om Larslys meninger har gjenlyd i dette tankekammeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg