discostu Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Har skaffet med x1900xt kortet, og tenkte jeg skulle kjøre tven som secondary skjerm, men det funker ikke. Får ikke enablet secondary skjerm, har koblet tven til pcen via svideo. Tvskjermen viser bilde hvis jeg tar og "swapper" den med pcskjermen, men skal jo være mulig å kjøre to skjermer med såpass nytt kort? Spesielt siden kortet faktisk har 3 utganger, 2DVI og 1SVIDEO. Skjermdump -> http://img57.imageshack.us/my.php?image=testhz3.jpg Endret 19. november 2006 av discostu Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 den har 3 utganger, men klarer kun 2 enheter.. display+display / display + TV har du proevd "force tv detection"? har du proevd aa restarte maskinen med tv stilt inn paa AV kanalen (der du har kobla til pc'en? funka for meg Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 den har 3 utganger, men klarer kun 2 enheter.. display+display / display + TV har du proevd "force tv detection"? har du proevd aa restarte maskinen med tv stilt inn paa AV kanalen (der du har kobla til pc'en? funka for meg 7317986[/snapback] Finner ikke noe "force tv detection" jeg. Har ikke prøvd å restarte maskina når tven står på med "av" kanalen nei, skal teste det i kveld. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 lurer egentlig paa hvor kjent du er med CCC.. har du letet litt rundt? gikk paa display properties, og hva fant jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå