bebox Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei, Står bom fast etter en bad flash , og må nå benytte en Enable0800 DVD for å kunne flashe på nytt. Når jeg svir ut en 0800 plate vil den ikke funke som den skal... Ser folk anbefaler at man bruker et bestemt brenneprogram på pc, problemet mitt er at jeg bare har mulighet for å brenne 2lags dvd fra mac. Mistenker at dette har invirkning på platas funksjonalitet(?anyone?) Hadde vært julaften på forskudd om noen i Oslo-området hadde en fungerende kopi.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kjenner du ingen med PC? Eller stikk på en nettcafè. Lenke til kommentar
bebox Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Kjenner du ingen med PC? Eller stikk på en nettcafè. 7317290[/snapback] Er avhengig av å kunne brenne duel layer dvd, med programmet CloneCD (i følge diverse online tutorials) Antagelig lite popp å begynne med instalasjon av div programmer på den lokale nettcafèn.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jo, men du kjenner vel noen med PC? Og hvis vedkommende har en DVD-brenner, kjøpt de siste 2-3 årene så støtter jo denne dual layer-brenning. Lenke til kommentar
bebox Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 joda, gjør jo det. Haddde bare vært betryggende å brukt ei plate som man viste funka som den skulle.. Hadde værtfall vært helt sikker på at det var der det faktiske problemet lå.. Lenke til kommentar
bebox Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Fikk tak i en pc med riktig soft-/hardware.. ting ser ut til å funke. Gjenstår bare å se om den vil lese en backup nå da... Lenke til kommentar
bebox Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 sweet! alt funker som det skal Lenke til kommentar
assassai Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 derfor folk burde kjøpe PCer og ikke mac.. mye mer du kan gjør med en PC Lenke til kommentar
bebox Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 deg om det, synes no pc er nitrist jeg da men.. kos deg du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå