kunchun Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg får ikke opp "Oppgavebehandling" når jeg trykker "ctrl + alt + del" lenger, hvis jeg trykker på "start-linja" nederst i windows å går på oppgavebehandling, så skjer det heller ingenting, dette irriterer meg grenseløst. Forslag til hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Funker Control + Shift + Escape? Start | Kjør | taskmgr.exe [enter]? Hvis ikke, ta en virus-sjekk, ev. bruk en online-scanner som dobbeltsjekk. Endret 20. november 2006 av HappyRay Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Funker Control + Shift + Escape? Start | Kjør | taskmgr.exe [enter]? Hvis ikke, ta en virus-sjekk, ev. bruk en online-scanner som dobbeltsjekk. 7322725[/snapback] Control + shift + escape funka : ) Hva er grunnen til at "ctgrl + shit + del" ikke funker da? er liksom det jeg er vandt til, så hadde vært greit å fått ordna Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Funker Control + Shift + Escape? Start | Kjør | taskmgr.exe [enter]? Hvis ikke, ta en virus-sjekk, ev. bruk en online-scanner som dobbeltsjekk. 7322725[/snapback] Control + shift + escape funka : ) Hva er grunnen til at "ctgrl + shit + del" ikke funker da? er liksom det jeg er vandt til, så hadde vært greit å fått ordna 7324786[/snapback] På min pc skjedde samme skitten.. Var nok et lite virus! Men da fungerte ingenting. Ikke engang msconfig og regedit. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan lage en snarvei for enklere tilgang til Oppgavebehandling. Høyreklikk et sted på skrivebordet og velg Ny -> Snarvei. Så skriver du inn taskmgr.exe og klikker OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå