Gå til innhold

Ny spill-pc (C2D) til 15k

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om det var noen snille mennesker der ute som kunne hjelpe meg på ett oppsett på en gamer-pc til rundt 15k, har ingen planer om overklokking av verken minne eller cpu, men trenger en bra skjerm med også! hvor jeg handler har ingenting å si, egentlig... Da jeg er totalt grønn når det gjelder hva som er bra og ikke, ber jeg aller nådigst om hjelp fra dere her inne:D

mvh,

meg.

Endret av Tan28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke hjelpe deg med skjerm men her er et lite oppsett du kan gå utifra, du burde skrive litt mer om hva du trenger, har ikke med kabinett og dvd-brennner siden du sikkert har noe fra før.

Du har da 5k til skjerm eller så kan du legge mer i skjermkortet feks. et 8800GTS ellerno.

kanskje du bør bytte PSU i en 580W isteden da (LINK)

og her er oppsettet:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=37991

Lenke til kommentar
Her er et annet opsett som er relativt bra. Lurer på om jeg skal kjøpe dette opsettet selv!

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=37607

7317464[/snapback]

Det der er faktisk oppsettet jeg satt sammen :p

Syns oppsettet der er veldig bra jeg! Veldig bra å kraftig maskin med en god gammer skjerm, oppsettet der bør holde i 2år syns jeg :D:love:

7317739[/snapback]

Bare til opplysning, det var acemaster som kom med opsettet, og det er et genialt ett!

Lenke til kommentar
Det var da ikke en 8800 i det siste oppsettet mitt, men ett 7900GTO... og hvis du syns 19" er nok, har du da noen forslag til hva jeg kan gjøre me de resterende 1500,-??:D

7318238[/snapback]

Poenget hans er at når man skal legge 15000kr i en pc i dag, burde man utelukke alt annet enn 8800GTS/GTX. Bytt ut 7900GTO med 8800GTS I det siste oppsettet ditt, og velg skjerm utifra hva du har til overs. Dell har gode 20" widescreenskjermer. Har en selv, og er kjempefornøyd. Om du ikke har nok penger, har LG og Samsung gode 19"-skjermer.

Bredformatsskjermer er til mange spill ikke like gode som vanlige 4:3-skjermer, da mange spill ikke har støtte for bredformat, men det har ikke plaget meg nevneverdig så langt.

Endret av atsjoo
Lenke til kommentar
ah, hehe, beklager det, var litt rask på svaret i går!

Nå har jeg oppdatert handlevogna, hva synes dere om dette da?

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=37998

7321101[/snapback]

Det der såg veldig bra ut! Men jeg tviler på at du kommer til å bli fornøyd med skjermen der (les testen her)... Jeg ville anbefalt en 19tommer med 2ms eller en sånn en Dell

Den koster mer jeg vet! Men du kjøper ikke skjerm eller PC hver dag heller... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...