sveibraa Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hallo folkens Jeg har et problem som jeg ikke finner ut av. Saken er at straks jeg går inn på nettavisen.no og diverse andre sider så får jeg opp en feilmelding som sier at det har oppstått en feil som gjør at Internet Explorer må avsluttes. Deretter så må jeg trykke send/ikke send error rapport og da lukker explorer'n seg så jeg må begynne på nytt. Har lastet ned og innstallert alle mulige oppdateringer uten at det hjelper. Operativsystemet mitt er Windows XP Professional (Engelsk versjon). Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet, spesielt siden det gjelder flere andre sider også. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har ikkje så god peiling men du konne jo ha lasta ned opera www.opera.no eg e jalfall fornøyd me det:D Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du kan jo prøve med enten Firefow eller IE 7 hvis du ikke har det fra før da. Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Har lastet ned en oppdatering fra Microsoft som skulle eliminere dette problemet men det hjalp i hvertfall ikke. Dette problemet begynte for ca 3 uker siden så jeg syns det er litt rart, har lurt litt på om de bruker en eller annen form for scripting som nettleseren ikke takler. Er det noen som vet hvor jeg kan få lastet ned IE 7 som passer til mitt system da ?? Link kanskje ?? Har sjekket hos Microsoft men det ser ut til at de kun har IE 6 som passer til mitt OS Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan laste ned IE7 her, om du ikke har forsøkt der allerede. Forresten ser det ut til at IE7 bare kan installeres på maskiner med SP2, det kan være en grunn til at du ikke finner noe. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Opera Firefox Internet Explorer 7 Lenke til kommentar
sveibraa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Vil bare gi en sluttrapport om hvordan resultatet på problemet ble i tilfelle noen lurte på det.. Etter å ha gjort utallige forsøk med Servicepack 2 og alle mulige oppdateringer uten at dette hjalp så måtte jeg til slutt gi opp. Løsningen ble nettleseren fra Opera og nå fungerer alt helt topp. Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vil bare gi en sluttrapport om hvordan resultatet på problemet ble i tilfelle noen lurte på det.. Etter å ha gjort utallige forsøk med Servicepack 2 og alle mulige oppdateringer uten at dette hjalp så måtte jeg til slutt gi opp. Løsningen ble nettleseren fra Opera og nå fungerer alt helt topp. 7398008[/snapback] Hei. De gangene eg har fått lignende problem som det du beskriver så har dette vert relatert til spyware hos meg. Kjør en rensing med adaware og spybot. Og du kan også renske autostarten på pc-en: Klikk start og kjør. Skriv MSCONFIG og klikk ok. Da får du opp et nytt vindu. På toppen av dette har du flere bokmerker, klikk på den som heter startup eller oppstart. Da får du en lang liste over programmer som starter når du logger inn på PC-en. Ta bort markeringen foran alle her, untatt dem som er relatert til antivirus / brannvegg programmer. Klikk bruk og steng, da må du starte pc-en på nytt. VIKTIG: når du har startet pc-en på nytt får du en melding under innlogging at du har brukt systemkonfigurasjon, klikk på IKKE VIS DENNE MELDINGEN IGJEN, før du klikker på ok. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå