Gå til innhold

Har Medal of Honor Spearhead kommet??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-15 13:27, skrev As}{antii:

Litt kort men... ferdig med singleplayer-delen på 2-3 timer



 

Greit, men da påstår jeg at du har klaska igjennom brettene som en tulling, og det aldeles ikke i 'normal' mode.

Om du spiller normalt og ikke bruker save hvert 30 sekund har du en god del timer foran deg.

Er en av de som mener at MOH AA er noe av det råeste som har kommet for oss shut-them-up fans.

Denne Spearhead expansion pack saken som nå har kommet fra EA er mao en meget bra oppfølger!

Og.... begynnelsen på spillet hvor du hiver deg ut i fallskjerm overgår (i alle fall nesten) Omaha brettet i både lyd, grafikk og spilleopplevelse!

Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke får spille i oppløsning på 1600 * 1200 som jeg fikk i MOHAA (har 24" skjerm).

Nei, dette var råe greier gitt. For dere som likte MohAA er det bare å hive seg på Spearhead.

Det starter opp sånn ca. der hvor eneren slutta, og i samme tempo!

 

Om noen skal installere 'nettututgivelsen' av Spearhead og har Deviance eller Razor sin MOHAA utgivelse installert fra før har dere et problem.

Om dere ikke klarer å fikse problemene kan dere ta kontakt på adressen [email protected]

Og for å ha sagt det, er ikke noen snylter. Kjøper alle spill jeg liker, selv om jeg er svært svært lite fornøyd med politikken til utgivere som EA Games.

 

Om noen vil maile meg for adresse til nedlasting av spillet, glem det!

 

Rune.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...