andreash Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Er det noen som vet om add-on til Medal of Honor har kommet enda?? Web'en til EA Games sier: Shipping now. Men Akersmic sier 8 desember. Demoen sier også at den kommer nå i november (14 eller 15). Noe som vet?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 I den siste releaselisten jeg fikk fra EA Norge står det 5. desember. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Er det noen som vet om add-on til Medal of Honor har kommet enda?? Til slike ting er det ofte kjekt å ta et søk på Tothegame.com. Der kan du finne en liste over amerikanske og europeiske releasedatoer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg observerer at den ulovlige utgaven er på "markedet" iallefall. Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 jepp...den ulovelige er ute.... testa det i går...bra saker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Litt kort men... ferdig med singleplayer-delen på 2-3 timer : Men multiplayerdelen er da den eneste grunnen til å kjøpe spillet. :smile: Lenke til kommentar
propel Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Noen som vet om en server til spearhead demon ??? sitter bak en router/NAT/firewall greie og kanke bruke game-spy. Lenke til kommentar
A-K Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Finns på nätet =) multiplayer är BRA Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 13:27, skrev As}{antii:Litt kort men... ferdig med singleplayer-delen på 2-3 timer Greit, men da påstår jeg at du har klaska igjennom brettene som en tulling, og det aldeles ikke i 'normal' mode. Om du spiller normalt og ikke bruker save hvert 30 sekund har du en god del timer foran deg. Er en av de som mener at MOH AA er noe av det råeste som har kommet for oss shut-them-up fans. Denne Spearhead expansion pack saken som nå har kommet fra EA er mao en meget bra oppfølger! Og.... begynnelsen på spillet hvor du hiver deg ut i fallskjerm overgår (i alle fall nesten) Omaha brettet i både lyd, grafikk og spilleopplevelse! Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke får spille i oppløsning på 1600 * 1200 som jeg fikk i MOHAA (har 24" skjerm). Nei, dette var råe greier gitt. For dere som likte MohAA er det bare å hive seg på Spearhead. Det starter opp sånn ca. der hvor eneren slutta, og i samme tempo! Om noen skal installere 'nettututgivelsen' av Spearhead og har Deviance eller Razor sin MOHAA utgivelse installert fra før har dere et problem. Om dere ikke klarer å fikse problemene kan dere ta kontakt på adressen [email protected] Og for å ha sagt det, er ikke noen snylter. Kjøper alle spill jeg liker, selv om jeg er svært svært lite fornøyd med politikken til utgivere som EA Games. Om noen vil maile meg for adresse til nedlasting av spillet, glem det! Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå