NadeN Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 når man har fått nytt hovedkort er det slik at man må formatere eller? er det nødvendig å instalere skjermkort drivere og slikt på nytt tenker på at jeg skal bytte ut mitt gamle hovedkort, men fortsatt bruker harddisken liksom Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du må nok ikke formatere nei. Men det er kanskje like greit å bare legge inn windows på nytt, siden mange drivere likevel må reinstalleres, og mange drivere ikke lenger vil være kompatible. Lenke til kommentar
NadeN Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hah tror det var deg jeg lagde en sån cs signatur til på catchgamer du har ihvertfall samme nick Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hah tror det var deg jeg lagde en sån cs signatur til på catchgamer du har ihvertfall samme nick 7317235[/snapback] Hm... Signaturen min på Catchgamer er "No Fisk1, no kiss", så jeg har vel aldri hatt noen CSsignatur. Beklager. Hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå