Haddock Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei! Noen som vet om en butikk i Oslo (helst rundt Karl Johans gt.) som selger musikkrelaterte klær? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Den ekle butikken Body Map selger vel bandklær når det gjelder metal og rock. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 njaa.. skulle hatt no' Maiden varer da Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 njaa.. skulle hatt no' Maiden varer da 7317527[/snapback] Det finner du garantert på Bodymap.. ..og ja det er en ekkel butikk i et ufyselig kjøptesenter. Den ligger i Arkaden, som ligger ganske langt nede i Karl Johan.. Bare se etter et rosa kjøpesenter om du ikke er kjent. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 njaa.. skulle hatt no' Maiden varer da 7317527[/snapback] Det finner du garantert på Bodymap.. ..og ja det er en ekkel butikk i et ufyselig kjøptesenter. Den ligger i Arkaden, som ligger ganske langt nede i Karl Johan.. Bare se etter et rosa kjøpesenter om du ikke er kjent. 7317719[/snapback] Og bare se etter butikken som skriker "freakshow" mot deg når du ser den Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Se etter butikken som ligger i skippergata mener dere? De kommer nok til å selge merchandise på konserten også.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror kanskje de selger det på Sound Of Noise som ligger rett ved Megazone også... Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ok, takker! Fannt bare ikke noe Maiden stasj på nettsiden til bodymap Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 på bodymap har de ganske mye maiden ja... ... er der jeg kjøper maiden stasj hvertfall ... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, jeg får fysisk vondt de få gangene jeg går forbi den butikken, får nesten krampe i kjeven, skjønner ikke at folk kan gå med så latterlige klær. Burde nesten fått betalt for å gå med de. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uff, jeg får fysisk vondt de få gangene jeg går forbi den butikken, får nesten krampe i kjeven, skjønner ikke at folk kan gå med så latterlige klær. Burde nesten fått betalt for å gå med de. 7319892[/snapback] hvorfor det? Er jo bare fordi de har lyst til å vise hvem de er og ikke alle andre... Nå er jo ikke jeg sån veldig stor tilehenger av skotskrutete skjørt og EMO sveis men hvis folk har lyst til å gå med det så har jeg ingenting å utsette på det... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De har alt mulig rart av bandklær på BodyMap! Ikke bare Slipknot og Dimmu Borgir der, altså. Der har de alt fra Bowie og Red Hot Chili Peppers til det dystre og ukjente. Litt elektronika også, faktisk. Lurer på om jeg ikke så en Alphaville-t-skjorte der en gang. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er da ingenting i veien med å vise at en støtter gode band? Går stolt med min Pink Floyd-skjorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå