simalarion Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Alt jeg får er en feil der det står - fear has encountered a problem and need to close. Noen som har en fiks på dette?. Har fått den før også, mulig det er fordi jeg instalere feil patch men da burdet man jo ikke få instalert den. Takk for all hjelp jeg kan få!. Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Vet ikke noen løsning på problemet ditt, men kansje du burde skrive specsa dine slik at det er lettere for andre å hjelpe deg? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Du har ikke akkurat utdypet problemet ditt helt. Ville bli det samme om jeg spurte: "Jeg får meldingen "error" når jeg prøver å starte et spill, hva er feil?". Utdyp litt hva som skjer, hva har du i bakgrunnen, hvilken specs har du og hvilken drivere har du til de forskjellige komponentene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hmmm prøver å starte det og det står - fear has encountered a problem and need to close. Er ikke så mye mer å si egentlig da det er alt jeg ser. Jeg får google litt etterpå så finner jeg ut av det. Har ingenting med spec å gjøre det jeg har hatt samme problem med flere pcer og fear, tror det er noe med patchingen min. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får du starta Fear uten patch da? Høres ut som en konflikt en plass i alle fall, og det er ikke så lett å finne ut av. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Prøvdet ikke starte det uten patch, så jeg tok en sjangse på var at dette var et kjent problem. Men det virker ikke slik. OM ikke jeg finner noe for jeg instalere det på nytt og prøve uten patch. Takk for at dere prøver å hjelpe! edit fant endelig fixen, windows update security blemme som MS retter på selv. Om andre har samme problem legger jeg ved link. http://support.microsoft.com/kb/924867/en-us Endret 19. november 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå