Snublefot Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Heller søt... ( vist jeg var en gutt ) Mer fordi en søt jente det er liksom utseene og en fin personlighet. Pen er bare at hun pen liksom, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ei søt jente er ei jeg kunne blitt i lag med. Hun har rette personligheten og utseende. Ei pen jente er ei som man knuller. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg synes søt.. det betyr i mitt tilfelle hva jeg synes er pent, og søt i oppførsel.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Pen: En som har et bra utseende. Søt; En jente med utstråling som også ser fin ut. imho. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hot: En som kler seg dristig og er pen, som regel billig. Pen: Ser bra ut, "over my league." Søt: Bra personlighet. Endret 25. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 når jeg ser ei som er søt, tenker jeg atte hun kunne jeg ha blitt sammen med elns... Og når jeg ser ei jeg syntes er pen/fiiin, tenker jeg Ho der kunne jeg knulla ass... Og så kunne jeg blitt sammen med henne 7316771[/snapback] Så når du synes ei er kun heit tar du å bare knuller henne? 7316820[/snapback] Imo vill jeg ha blitt sammen med den pene, for å få et par runder til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor kan ikke jenter være barske? Hmf. Torbjørn sier jeg er søt OG barsk. Hvorfor er det blitt så mange "enten eller" diskusjoner her. Kan ikke folk få definere selv hvordan de vil ha damene/guttene sine? Det er vel opp til hver enkelt person, og det skal ikke være "skal h*n være sånn eller sånn" det er mer enn to valg der, liksom. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Søt, viktig med personlighet ... Hun skal gjerne se fin ut, ikke et berg på 100 kilo Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Marley, oh yeah ;D Neida, men går en pen jente i klassen, hun er "Heit" og sånn kunne man lett feie støvet ta , men ei søt jente har mer personlighet , ikke nødvendigvis mer sjarmerende. Vel og merke, jeg sier ikke at man ikke kunne feie litt av hun søte også Endret 25. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor kan ikke jenter være barske? Hmf.7355034[/snapback] Fordi 'barsk' ikke er feminint nok, tror mesteparten av gutter liker feminine jenter. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 For meg: søt=tiltrukket av, kunne vert sammen med, gjør meg glad, personlighet, smil osv Pupper, lår, rumpe etc har mindre å si her. Er heller ikke så kravstor. pen=pen å se på,men ikke så mye mer, kunne også vert sammen med selvfølgelig men personlighet og sjarm ligger litt i om en er søt eller ikke. Og en mellomting går jo an! 7318160[/snapback] For meg også, virker veldig fornuftig det du fikk formulert ned der Men jeg sier ofte at ei jente er pen og søt / søt og pen, det er mellomtingen, det ultimate Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvis ei jente er søt så trenger hun ikke å se ut som Jordan, men at hun er det fine smilet, de fine øyne. Ja kanskje de fine smilehullene. Er utrulig hva en gutt med følelser kan se i en jente... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) *fylleposting, aldri bra* Endret 26. november 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Soooo basicly... Søt > Pen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Soooo basicly... Søt > Pen 7360265[/snapback] Jah Pen = Short term Søt = Long term Ergo Søt > Pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå