B4stian Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ei søt jente har utseendet og personligheten. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. 7318190[/snapback] Husk at pen kan avhenge veldig av hvor tykke ølbriller man har da. Søt er det typen man kan bli sammen med... pen, personlighet med mer... Pen er ok å feie over, men har kanskje ikke den personligheten osv. man leter etter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ei søt jente har utseendet og personligheten. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. 7318190[/snapback] Husk at pen kan avhenge veldig av hvor tykke ølbriller man har da. Søt er det typen man kan bli sammen med... pen, personlighet med mer... Pen er ok å feie over, men har kanskje ikke den personligheten osv. man leter etter. 7318211[/snapback] Netopp. Søt kan være kjæreste-materiale. Pen er ikke det. Du skal ikke føle deg oppgitt hver gang hun åpner kjeften. EDIT: Leif var innom med balltre Endret 19. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pen er kun utseendemessig. For meg er en søt jente en pen jente med god personlighet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pen = ei jente/kvinne du ikke kjenner noe godt, men hun er svært vakker Søt = ei jente/kvinne du kjenner og du vet at hun er snill, fin og bare helt nydelig. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg foretrekker både pose og sekk. Finnes faktisk de. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For det første. Å ha ordet "skal" i den setningen er teit. Jenter SKAL ikke være noe annet enn seg selv/hva enn de ønske å være. På spørsmålet (som forøvrig idiotisk!) så varierer det nok. Søt og pen er på ingen måte motsetninger. (Ei som står meg svært svært nær er bevis på dette. =). For å svare på spørsmållet: Ja takk begge deler! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ei søt jente har utseendet og personligheten. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. 7318190[/snapback] Word! Skulle ønske det var honør system på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 En søt jente vil fortsatt være søt 20 år og 40 kilo senere. Nuff said. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For det første. Å ha ordet "skal" i den setningen er teit. Jenter SKAL ikke være noe annet enn seg selv/hva enn de ønske å være. På spørsmålet (som forøvrig idiotisk!) så varierer det nok. Søt og pen er på ingen måte motsetninger. (Ei som står meg svært svært nær er bevis på dette. =). For å svare på spørsmållet: Ja takk begge deler! 7318788[/snapback] Leave it to OTTAR. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ei søt jente har utseendet og personligheten. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. 7318190[/snapback] Word! Skulle ønske det var honør system på diskusjon.no. 7319089[/snapback] Jeg ville gått over maksgrensa. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Søt = hun er søt/ pent smil/ grei osv Pen = pent smil + fin kropp Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det ene uttelukker ikke det andre. Kjenner flere som er både det ene og det andre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det ene uttelukker ikke det andre. Kjenner flere som er både det ene og det andre. 7319910[/snapback] Er det noen som har påstått det da? Søte jenter stiller i en annen klasse enn pene. Søte jenter vil du ha. Pene jenter vil du ta. Fin regel. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Pen: hun er estetisk vakker Søt: hun har utstråling og sjarm vet ikke hva jeg foretrekker Lenke til kommentar
nerval Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ja takk, begge to samtidig Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jenter skal være fin! Søt er bare plagsomt etter en stund. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Jenter skal være fin! Søt er bare plagsomt etter en stund. 7320604[/snapback] Hvordan vil du definere fin?! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Akkurat det vet jeg ikke, men vil tro det ligger veldig nærmt pen. Har sikkert bare noe med dialekt å gjøre. Hvis gutter snakker om en jente så sier de at hun er fin eller deilig, hvis jenter snakker om andre jenter så sier de pen. I mitt hode høres ikke pen så veldig fint ut. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så det du vil ha er en pen jente av typen klassisk blondine ? Altså småteit. (Ikke at blondiner er sånn). Jaja, noen vil ha dem fin og dom, andre vil ha begge deler. Noen nøyer seg med bare smart. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis du sikter til meg så er svaret nei. Jeg vil ha det motsatte (nei, ikke en stygg jente), en som er langt ifra klassisk blond. Jeg vil ha en som er fin og smart (og helst brunette, men det har vel ikke noe med saken å gjøre). (Dere får unnskyle mine fantastiske forklaringer i dag, alt jeg prøver å si kommer likosm feil ut. Men jeg kommer sterkt tilbake i morgen skal dere se.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå