Hashtægg Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Emne tittelen sier det meste. Skal ei jente være søt eller pen? ..Og hva mener gutter når de sier "hun var søt" Vil det si at hun er fin å se på, som da vil si at hun er pen? Hva er egentlig forskjellen, er man ikke pen når man er søt, og omvendt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 'Søt' omfatter for min del 'pen' samt personligheten. Blir mer helhetlig, kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 'Søt' omfatter for min del 'pen' samt personligheten. Blir mer helhetlig, kanskje. 7316721[/snapback] Akkurat hva jeg skulle til å si. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 når jeg ser ei som er søt, tenker jeg atte hun kunne jeg ha blitt sammen med elns... Og når jeg ser ei jeg syntes er pen/fiiin, tenker jeg Ho der kunne jeg knulla ass... Og så kunne jeg blitt sammen med henne Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det tu30r6 sa. Søt omfatter liksom mer personlighet i kombinasjon med det yttre. Pen/Fin = Knolla, knolla? :0 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 når jeg ser ei som er søt, tenker jeg atte hun kunne jeg ha blitt sammen med elns... Og når jeg ser ei jeg syntes er pen/fiiin, tenker jeg Ho der kunne jeg knulla ass... Og så kunne jeg blitt sammen med henne 7316771[/snapback] Så når du synes ei er kun heit tar du å bare knuller henne? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg liker mer pene jenter, de bør ikke se ut som 12 år gamle barn for min del. Men de fleste jenter er jo på sin måte veldig søte Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Veldig enig i det meste som er sagt her! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 når jeg ser ei som er søt, tenker jeg atte hun kunne jeg ha blitt sammen med elns... Og når jeg ser ei jeg syntes er pen/fiiin, tenker jeg Ho der kunne jeg knulla ass... Og så kunne jeg blitt sammen med henne 7316771[/snapback] Så når du synes ei er kun heit tar du å bare knuller henne? 7316820[/snapback] hey, det er ikke alltid de vil neira Men det er det første som går gjennom hodet mitt. Men har jeg valget mellom ei som er fiin/heit/pen og ei søt ei, hadde det nok blitt den søte Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) 'Søt' omfatter for min del 'pen' samt personligheten. Blir mer helhetlig, kanskje. 7316721[/snapback] Det var ganske godt sagt. Jeg kan skille pen og søt på utseende og. Vanskelig å forklare men. Skulle jeg ha valgt hadde jeg valgt ei søt jente. Personligheten har MYYe å si om det skal bli seriøst eller ikke. Det er da mitt valg. Endret 19. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Søt blir for meg pen på en spesiell måte, hvor utseendet i kombinasjon med personligheten blir noe mere enn "pen" eks; Bjørk. Bare pen går på kun det ytre. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 En søt jente er som cider. Første supen er god, men du blir bare å spy etter en tid. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Svarte vel ikke på spørsmålet til trådstarter... Jeg sier jatakk begge deler, forutsatt at jenta som er pen ikke spiller på egen penhet for å oppnå fordeler, eller sagt på en annen måte; Hvis jenta ikke "vet" at hun er pen så har hun et sterkt "uttrykk" for meg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jenta må se normal ut og så må hun si "Jeg er ikke som andre jenter" Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg liker best de søte. De pene er "bitchy" og dumme. Tenker ikke selv. De søte er smarte osv. Lenke til kommentar
fiskebolleboks Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Pen = pent ansikt Søt = sjarmerende. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg går for en tredje mulighet. Jenta jeg liker skal være herlig I det inngår vel sjarmerende... Søt og pen er ikke uttrykk jeg liker å bruke som et generaliserende uttrykk, egentlig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Søt for meg: klassisk pene ansiktstrekk eller babyface. Pen: Ei som har mere enn bare et pent aniskt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For meg: søt=tiltrukket av, kunne vert sammen med, gjør meg glad, personlighet, smil osv Pupper, lår, rumpe etc har mindre å si her. Er heller ikke så kravstor. pen=pen å se på,men ikke så mye mer, kunne også vert sammen med selvfølgelig men personlighet og sjarm ligger litt i om en er søt eller ikke. Og en mellomting går jo an! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ei søt jente har utseendet og personligheten. Ei pen jenter puler man etter mange nok øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå