xcyber Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Noen som har ett bra tips til å få fjernet mus i garasjen? uten å sette opp de tradisjonelle fellene med ost.. Vet om en bra metode for å fjærne rotter men tror ikke det funker like bra på små djævler som mus.. (en skål med havregryn blandet med hurtigsement og en skål med vann ved siden av) Etter hvert så hører man de dunker avgårde som små mursteiner... kanskje ikke så humant men veldig effektivt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lån katta til naboen og lukk den inne i garagen noen timer En liten bi-effekt kan være pisselukt. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Lån katta til naboen og lukk den inne i garagen noen timer En liten bi-effekt kan være pisselukt. 7316880[/snapback] jo.. men jeg tror ikke nabokatta er noe særlig til musejeger! alt for lat.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Call the exterminator! Eller legg ut rottegift. Pass på å ha døra til garagen lukket da så ingen andre dyr/unger komme å spiser den. Jeg fikk i meg det når jeg var liten. Ble mye oppstyr da gitt Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Call the exterminator! Eller legg ut rottegift. Pass på å ha døra til garagen lukket da så ingen andre dyr/unger komme å spiser den. Jeg fikk i meg det når jeg var liten. Ble mye oppstyr da gitt 7317171[/snapback] Har du telefonnummeret?? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Whack a Mole!! Skaff deg katt mann. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Whack a Mole!! Skaff deg katt mann. 7317267[/snapback] Ikke alltid det funker. Jeg har tre, og det eneste de klarer å ta livet av er edderkopper. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det jordrotter ? Isåfall, finn et par hull de bruker, kjør bilen bort til hullet og rus opp litt så det gasser eksos nedi der. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Er det jordrotter ? Isåfall, finn et par hull de bruker, kjør bilen bort til hullet og rus opp litt så det gasser eksos nedi der. 7317567[/snapback] hehe! nei det er nok bare små mus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå