mfekse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har kjøpt meg en ny skjerm, en Samsung 20" 205BW. Er veldig fornøyd med bildekvalitet og generelle egenskaper. Problemet er at den iblant får "anfall", som jeg har dokumentert her: http://www.youtube.com/watch?v=-hgtcBtGMzk. Noen som har snøring på hvorfor dette skjer? Kan det ha noe med pc'n (en to-ish år gammel laptop med radeon9700)? Burde jeg få bytta den? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har du prøvd å bruke "auto adjust" knappen på monitoren? (kan hete noe annet). Det er iblant nødvendig å gjøre det når monitorer er koblet gjennom VGA. Hvilke innstillinger bruker du? (oppløsning og Hz) Lenke til kommentar
mfekse Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 1680x1050@60hz Har prøvd autoadjust iblant, uten å kunne si om det hjelper. Flimringen skjer iblant, uten noen spesiell grunn, og forsvinner etter et eller to minutter. Merkelige greier. Vet ikke om det bør nevnes at jeg ikke har lagt inn drivere for skjermen, da den i mine øyne bør klare seg helt fint ut (og det gjør den, nesten). Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Den skal være "plug & play" så drivere trengs ikke. Har du testet med en annen kabel? Eventuelt dobbelsjekket at den er skikkelig i.. Oppdatert drivere til skjermkort? Oppløsning og Hz er det ihvertfall ikke noe problem med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå