Gå til innhold

Stjeling på fest! gode råd?..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan være litt farlig med 230v da. Men muligheten er der, men jeg ville hvis jeg skulle gjort noe slik brukt lavere styrke. Elelrs kan en jo lage en slags musefelle for å ta tyven :)

7321793[/snapback]

Med bare en fase av 230 volten så får personen bare 115v i seg, rimelig ufarlig, men 230 v er bare farlig for de med svakt hjerte og pacemaker, litt værre kanskje hvis man liggeri en dam av øl/sprit og får ekstra god kontakt med jord av den grunn:)

Lenke til kommentar
:thumbup: Faktisk tror jeg man knapt kjenner den ene fasen om man går med sko innendørs og tar i en fase...noen som tør prøve?.... prøv også å skyll litt vann på gulvet og hold i vannkranen samtidig som du tar borti den ene fasen igjen....noen forskjell ;)
Lenke til kommentar

Gidd ta med kontanter, dyre mobiltelefonerog mp3-spillere på fest, da.

La kontantene ligge hjemme, sett SIM-kortet i en gammel, uinteressant mobiltelefon ingen vil finne på å stjele, og de fleste har vel en gammel mp3-spiller med 128MB minne de kan ha med på fest om man absolutt ha musikk.

Lenke til kommentar
:thumbup: Faktisk tror jeg man knapt kjenner den ene fasen om man går med sko innendørs og tar i en fase...noen som tør prøve?.... prøv også å skyll litt vann på gulvet og hold i vannkranen samtidig som du tar borti den ene fasen igjen....noen forskjell ;)

7321878[/snapback]

Å... du kjenner det om du står med vanlige joggesko på tørt gulv, rakk å leke jording et par ganger i løpet av GK :wee:

Lenke til kommentar
En ting som ofte hjelper er å slå av musikken, dra frem et balltre og rope "INGEN forlater festen før [sett inn manglende objekt her] har kommet til rette!"

Så må du selvsagt finne ut en måte de kan levere fra seg tinga uten å miste ansikt foran alle som er der.

7321741[/snapback]

Hvorfor være "snill" å unngå at vedkommende mister ansikt etter han har prøvd å stjele fra deg? Hadde ikke gjort meg noe om alle på festen fikk vite hvem det var, bare til pass hvis du gjør noe så utrolig idiotisk.

Lenke til kommentar
En ting som ofte hjelper er å slå av musikken, dra frem et balltre og rope "INGEN forlater festen før [sett inn manglende objekt her] har kommet til rette!"

Så må du selvsagt finne ut en måte de kan levere fra seg tinga uten å miste ansikt foran alle som er der.

7321741[/snapback]

Hvorfor være "snill" å unngå at vedkommende mister ansikt etter han har prøvd å stjele fra deg? Hadde ikke gjort meg noe om alle på festen fikk vite hvem det var, bare til pass hvis du gjør noe så utrolig idiotisk.

7325012[/snapback]

Fordi alkohol + å miste ansikt er ofte lik vold...

Ved å ha et balltre klart viser du at DU er klar til å bruke vold men ved å gi de muligheten til å unngå å miste ansikt slipper du kanskje å ty til dette.

Man kan bløffe mye vettu, men man må være forberedt til å følge opp det man gir inntrykk av. Vold skal bestandig være siste løsning...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Looks like a case for the CSI!

Det var sikkert han arbeidsledige som stjal det :p

7321326[/snapback]

det var faktisk en to stykker der som aldri har vært med før.

han som jeg tror det var, sa til meg at han var blakk (80kr) også hadde han bil. drev å løp opp og ned til bilen i ett sett( ifølge edrue kilder).

dessuten kjenner jeg alle andre så godt på festen at det må ha vært han..

så får se hva som skjer....

takk for tips!

Lenke til kommentar

En god regel er å ta alt av verdisaker å låse inn på ett rom før festen begynner. Greit, det er kanskje stress, men mye bedre enn at ting blir borte.

Når det kommer til å finne ut hvem som har bøffa, så finner du vel ikke ut av det hvis ingen tyster, eller at personen innrømmer det selv.

PS! Snitches get stitches

God helg!

Lenke til kommentar

Simpelt. Sørg for at bare kjente kommer på festen. Men jeg hadde en fest der det cirka var iværfall 50 stykk (kødder ikke). Huset var stappa og det var hagen også. Ikke en eneste ting ble stjelt. Jeg fikk nesten sjokk at det ikke ble det. Men mamma ble ikke akkurat glad når hun snakka med naboen dagen etterpå :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Hadde fest selv, ingenting ble stjelt, men det kom en 3-2 stykker jeg ikke kjente så godt, som SKULLE høre på marilyn manson, greit nok det de får høre på det, bedre det enn at de surmuler og starter å stjele.

De får riktignok ikke komme neste gang, så lenge du bare ber de som du kjenner så skal nok alt ordne seg :)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...