MortenR Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får ikke My Music i Mediaportal til å fungere. Får opp filer og mapper, men kan ikke velge noen av dem for avspilling. Har lagt inn musikkmappe og importert denne i databasen. Internal Player ftår til 'Internal dshow player' og jeg kan ikke velge WMP9 som det er henvist til i dokumentasjonen.... Noen ide?? Bruker versjon 0.2.1.0 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Skjønner ikke helt, men prøv med BASS-spilleren (integrert). Får du highlited noen mapper eller sanger? PS: Forum -> Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC -> SFF-barebone og stue-PC Fortsett heller i tråden signaturen min linker til. Lenke til kommentar
MortenR Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Skjønner ikke helt, men prøv med BASS-spilleren (integrert). Får du highlited noen mapper eller sanger? PS: Forum -> Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC -> SFF-barebone og stue-PC Fortsett heller i tråden signaturen min linker til. 7317368[/snapback] Det må være en bug, jeg fant ut at hvis jeg bytter visning fra f.eks. ikoner til store ikoner kan jeg velge spor og mapper. Problemet er at jeg må gjøre dette hver gang jeg flytter meg i mappestrukturen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå