s10k Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg har Sondy DCR-HC30E og e veldig fonøyd med det men det e ett problem.. når eg ska lada det så lyser Ett gult lys som viser at det lader, men etter noen min så slutter det og lade og begynner og lage ein klikke lyd kvert 3sec. noen som vett ka som kan ver feilen? der me kjøpte det sie bare at det e bateriet som e feil med men det har eg bytta 2ganger nå...... noen som vett ka det e? Lenke til kommentar
asmy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Eg har Sondy DCR-HC30E og e veldig fonøyd med det men det e ett problem.. når eg ska lada det så lyser Ett gult lys som viser at det lader, men etter noen min så slutter det og lade og begynner og lage ein klikke lyd kvert 3sec. noen som vett ka som kan ver feilen? der me kjøpte det sie bare at det e bateriet som e feil med men det har eg bytta 2ganger nå...... noen som vett ka det e? 7316116[/snapback] Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er det lenge siden du kjøpte kamera? Om det ikke er batteriet som det er feil ved, bør du få butikken til å sjekke opp saken for deg. Høres veldig rart ut at det skal komme klikkelyder. Batteriet lades når det står i kamera, eller er det egen lader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå