Gå til innhold

Nintendo Wii lansert i USA!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har folk dette med 5 konsoler per elkjøp ifra? Finner ingen linker osv som omtaler dette.. Har hørt det ifra 2 pers nå samt her.. Noen som har noen link? Blir skremt når jeg hører sånt hehe.. Da har jo isåfall platekompaniet like mye som elkjøp når det kommer til antall per butikker noe som er fryktelig :S

- hsds

Lenke til kommentar
Hvor har folk dette med 5 konsoler per elkjøp ifra? Finner ingen linker osv som omtaler dette.. Har hørt det ifra 2 pers nå samt her.. Noen som har noen link? Blir skremt når jeg hører sånt hehe.. Da har jo isåfall platekompaniet like mye som elkjøp når det kommer til antall per butikker noe som er fryktelig :S

- hsds

Greit å forberede seg på det værste :) Eneste jeg har hørt, er at elkjøp er svært skuffet over hvor få Wii de får inn ved lansering, og det lover ikke bra..

Lenke til kommentar
Ja får vel bare forberede meg.. Gidder ikke ta noen sjangser her! Lurer fremdeles på om jeg skal gidde å kjøpe 10 sett med wii kontrollere ifra usa.. Kan ta tid før de kommer frem og jeg får solgt de :/

- hsds

7343220[/snapback]

Kontrollere er det ikke mangel på lille venn..

Det er konsollen som mangler...

Lenke til kommentar

Om jeg ikke finner en Wii på elkjøp/expert når jeg kommer dit, da blire bare å røske med seg en 360 og gears of war før stipendet kommer i januar og enda flere Wii maskiner.

Aff, håper ikke jeg må sløse bort så mye penger på den jetmotoren :S

Edit: Skulke skolen den dagen er like enkelt som å si "neh, skal ikke stå opp idag jeg..." er bare å bestemme seg for det, ingen som kommer til å fotfølge deg til skolen kl 05 om morran.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg klare å skulke skolen den dagen?

HVORDAN?!

7343281[/snapback]

Du blir "syk"?

Jeg kan kanskje prøve å plukke opp Wii i lunsjen på arbeid, om Elkjøp her får inn noen... Men først skal jeg sjekke butikken jeg forhåndsbestilte om jeg får en :)

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg klare å skulke skolen den dagen?

HVORDAN?!

7343281[/snapback]

Du blir "syk"?

Jeg kan kanskje prøve å plukke opp Wii i lunsjen på arbeid, om Elkjøp her får inn noen... Men først skal jeg sjekke butikken jeg forhåndsbestilte om jeg får en :)

7343303[/snapback]

Hvordan skal jeg snike meg til El-Kjøp DA?!

Og jeg må sikkert passe på lillebror da... Mora mi lar ikke ene eneste grunn til å la lillebror bli hjemme slippe unna... :(

Lenke til kommentar
Ja får vel bare forberede meg.. Gidder ikke ta noen sjangser her! Lurer fremdeles på om jeg skal gidde å kjøpe 10 sett med wii kontrollere ifra usa.. Kan ta tid før de kommer frem og jeg får solgt de :/

- hsds

7343220[/snapback]

Kontrollere er det ikke mangel på lille venn..

Det er konsollen som mangler...

7343243[/snapback]

Ikke lille venn meg.. Kontrollen er det faktisk STOR mangel på i statene og jeg har ingen grunn til å tro at det kommer til å være så mye mindre mangel her.. Uansett om jeg selger de billigere enn butikkene så tjener jo jeg..

- hsds

Lenke til kommentar
Ikke noe problem, ta med lillebror.

Stapp krapylet full med bamsemums og Cola, så sier han sikkert ikke noe. ;)

7343354[/snapback]

zOMG. Det må jeg TENKE på. Kanske jeg faktisk gjøt det (om jeg faktisk blir desperat).

Ellers kan jeg bli "syk" midt i timen snike meg hjem...

Jeg slutter 13.30 den dagen. burde jeg dra på skolen den dagn?

Eller skal jeg ta med penga på skolen og kjøpe den i frikvarteret (den varer i 45 min)?

Lenke til kommentar

Er det så vanskelig å bare gå til skolen/ gå av bussen, og gå et annet sted når du først er på vei? Så lenge mor og far trur du er på skolen ere vel ikke så farlig?

Snike seg ut fra skolen var hvertfall ikke no vanskelig når jeg drev med det noen år tilbake.

Veldig of topic detta, men tråden har vel ikke vært så mye på topic de siste sidene.

Spamme litt mer:

Expert Gjøvik to me                        3:48 pm (0 minutes ago)

Det er dessverre ikke mulig å forhåndsbestille Wii. Førstemann til mølla vil få maskin.

Allan

Da vet jeg hvertfall at de får, da det er 5min til expert fra elkjøp på gjøvik ser jeg mine sjanser øke. Håper ikke totning folket har fått med seg at Nintendo har noe på gang i desember :p

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Dette var dårlige nyheter.. jeg forhåndsbestillte wii den 22.sept fra gamezone.. lurer på hvor mange de får.. Får sende en mail og høre om jeg får en.. Hvis ikke blir det avspasering fra jobb og camping utenfor elkjøp... :whistle:

Edit: Tror vi kan glemme noen "pris krig" på lanseringsdagen nå...

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Hvilken butikk åpner først? Elkjøp eller Expert?

Uansett kan jeg kanskje lure til meg en Wii dagen før på Expert.. super kjekke folk som

jobber der :D Har ikke Expert den der deal'n at om du finner produktet til en billigere

pris en annen plass i nærheten så får du produktet for den prisen på Expert?

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...