Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Kablet nettverk som alltid holder seg stabilt er også salig 7331904[/snapback] Jeg syns stabilt trådløst nettverk er salig. (Har blitt koblet fra kun en gang med min stasjonære på 2-3 år, det var når den stilte seg til manuell DNS :S) Endret 21. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvor forhåndsbestilte du? Elkjøp? 7330094[/snapback] Spaceworld. Tror det var to mnd siden. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har hørt noe om prisene Wii vil ligge på hos Elkjøp, Expert, Lefdal og de andre store kjedene? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har hørt noe om prisene Wii vil ligge på hos Elkjøp, Expert, Lefdal og de andre store kjedene? 7335025[/snapback] Folk tipper allt fra 1995~2495. Jeg tror det blir noe midt på, men håper så klart på 1995,- Har de gått tom for konsoller nå? Ut i fra tallene på første siden her så ser det ut som salget har stoppet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har hørt noe om prisene Wii vil ligge på hos Elkjøp, Expert, Lefdal og de andre store kjedene? 7335025[/snapback] Vet om noen... vent å se. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil ikke vente! Blir sprø av ventetiden Har overtalt min bror til å skaffe meg en Wii fredagen om morgen, men spørsmålet er bare hvor tidlig han må stille seg i kø der. Noen som vet hvor mange konsoller som kommer til Norge ved lansering? Blir det hysteriske tilstander, eller er det nok å komme diltende rett etter butikken åpner og raske med seg en. Er vel ingen som har fasit, men om dere vet noe vil jeg gjerne vite det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vil ikke vente! Blir sprø av ventetiden Har overtalt min bror til å skaffe meg en Wii fredagen om morgen, men spørsmålet er bare hvor tidlig han må stille seg i kø der. Noen som vet hvor mange konsoller som kommer til Norge ved lansering? Blir det hysteriske tilstander, eller er det nok å komme diltende rett etter butikken åpner og raske med seg en. Er vel ingen som har fasit, men om dere vet noe vil jeg gjerne vite det 7336327[/snapback] Hører noen smårykter om at butikkene får tallene denne uken, men har ikke noe håndfast. Om jeg ikke får Wii på lanseringsdagen blir jeg gretten. Heldigvis har jeg en forhåndsbestilling inne, samt at det er en rekke butikker jeg kan saumfare på turen hjemover den fredagen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg tror vi får vite dette denne uka. Bergsala skulle gå ut med det to uker før lansering. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Absoluttspill skulle få opplysninger om sitt antall i løpet av gårsdagen eller utover dene uka etter det eg veit. Eg blir litt arg om eg ikkje får spillt Wii kort tid etter lansering (les 1 dag) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har hørt noe om prisene Wii vil ligge på hos Elkjøp, Expert, Lefdal og de andre store kjedene? Eneste jeg vet, er at elkjøp skal opperere med en pris som er under den veiledene prisen Så det blir penger å spare dersom du er sugen på å stå i kø. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 På Spaceworld sa fyren at det ble mellom 2 og 3000, men ville ikke si noe da de ikke ville korsfestes av fansen for å ha oppgitt feil pris. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spurte om prisen på Playcom sin butikk her og fikk til svar at den lå på rundt 2599 med forbehold om lavere eller større pris. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ringte elkjøp i går, og der sa de at den ville mest sannsynlig ligge under 2300 kroner. Vil regulere prisene etter hva de andre kjedene tar for den, så jeg satser på under 2000 lappen ;P Det beste hadde vært om de startet en ny priskrig med en annen kjede, slik som de gjorde med Nintendo DS. Da fikk jeg meg en splitter ny DS for 895 kroner, to dager etter relase!;D Tenker jeg skal ønske meg Wii til jul, så jeg får varsle pappa om at det nok vil bli fort tomt ;p Endret 22. november 2006 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dere kan nok bare drømme om å få den til under 2.000 kr... Uansett kommer Wii med pris i flere reklamebrosjyrer neste uke tror jeg. Antaller er nok heller lite, desverre... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ringte spaceworld. Han tippet at prisen ville være på 2500 kroner Så elkjøp kan slå til med 2000 kroner Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Snakket med en fyr på EBgames for noen dager siden. Han var rimelig sikker på at de ville ha en bytt inn gc og 10 spill og få Wii for 1500kr deal når den kommer i desember. I tillegg sa han at jeg garantert får en Wii ved launch. Så jeg forhåndsbestilte mens jeg hadde sjansen. En utmerket sjanse til å rydde litt opp i spillsamlingen min Men jeg kommer til å avbestille dersom Lefdal/Elkjøp fikser en pris på under 2000kr. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Expert: 2799 Spaceworld: 2498 Elkjøp: De nekter å si noe (forhåpentligvis ikke så mye under de andre ) Forhåndsbestilte på Spaceworld. De sa jeg var sikret å få en 8. desember. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Snakket med en fyr på EBgames for noen dager siden. Han var rimelig sikker på at de ville ha en bytt inn gc og 10 spill og få Wii for 1500kr deal når den kommer i desember. I tillegg sa han at jeg garantert får en Wii ved launch. Så jeg forhåndsbestilte mens jeg hadde sjansen. En utmerket sjanse til å rydde litt opp i spillsamlingen min Men jeg kommer til å avbestille dersom Lefdal/Elkjøp fikser en pris på under 2000kr. 7339380[/snapback] Bytte inn en GC og 10 spill for å så kjøpe Wii for 1500,-? Det var en UTROLIG dårlig deal spør du meg. Jeg beholder heller mine 10-15 GC spill og kjøper meg en Wii til -+2500,- Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Snakket med en fyr på EBgames for noen dager siden. Han var rimelig sikker på at de ville ha en bytt inn gc og 10 spill og få Wii for 1500kr deal når den kommer i desember. I tillegg sa han at jeg garantert får en Wii ved launch. Så jeg forhåndsbestilte mens jeg hadde sjansen. En utmerket sjanse til å rydde litt opp i spillsamlingen min Men jeg kommer til å avbestille dersom Lefdal/Elkjøp fikser en pris på under 2000kr. 7339380[/snapback] Bytte inn en GC og 10 spill for å så kjøpe Wii for 1500,-? Det var en UTROLIG dårlig deal spør du meg. Jeg beholder heller mine 10-15 GC spill og kjøper meg en Wii til -+2500,- 7339818[/snapback] Haha, det er noe av det sleipeste jeg har hørt på lenge :!: Mista nesten all respekt for EBgames nå :!: Endret 22. november 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå