LucarioX Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Europa har nok en god del å si. I Afrika blir det vel ingen Wii, annet enn i Sør-Afrika og sånt. Xbox 360 ble lansert i Sør-Afrika i høst. 7322991[/snapback] He he...ok Aylars: Du kjenner meg som sporty Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skal bli spennende å se hvordan de forholder seg til Kina i denne generasjonen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eller helle hvordan Kina forholder seg til Konsollene, kanksje litt antisosialistisk hardware elns dem ikke vil ha Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) bare vent dere, playstation 3 kommer til å selge mye... kanskje ikke det første året, men når prisen går ned PS: tror jeg da Endret 20. november 2006 av RegRot Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Wii launches, sells out peacefully [slashdot.org] Endret 20. november 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg tror disse salgstallene er ganske realistiske, selv om de ikke er 100% korrekte. Man skal huske på at Nintendo har vært veldig flinke med reklame borte i USA denne gang. I tillegg til enorm publisitet og dekning fra media. Når du i tillegg legger til at det er veldig mange Wii tilgjengelige, tror jeg det er ganske realistiske tall. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ser så frem til mine fingrer er tett pakket rundt en Wii konsoll, hvor jeg danser ut av butikken med en Wii under armen og TP mellom mine fingrer. Og så setter jeg meg i min bil, fyrer opp motoren og kjører... PÅ JOBB!! Tror jeg kommer til å tromme overtyrer i angro på Fredag 8 Desember, når jeg sitter på jobb og bare tenker Wii, mens julebordene suser rundt ørene mine. Bra at USA har fått sin maskin, men jeg klarer snart ikke vente mer. Jeg får abstinenser bare av å tenke på at det fremdeles er et 2 siffred antall dager igjen til 8 desember. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ser frem til 8. Desemeber da jeg står opp om morningen, ca. kl. 08:00 og drar av sted til Elkjøp med buss! Deretter står jeg i kø om jeg så må, og skaffer meg en Wii. Når jeg kommer hjem skal jeg kjøre i 4 timer til Berge, for så å tilbringe helgen i der med ufattelige abstinenser! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ahh, bare noen få dager igjen til Wii :] Lenke til kommentar
LMH Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Få? Alt for mange! Vil ha no! Men herregud eg er bekymra for at eg ikkje får min på launchdagen! ÆÆ! Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Ser så frem til mine fingrer er tett pakket rundt en Wii konsoll, hvor jeg danser ut av butikken med en Wii under armen og TP mellom mine fingrer. Og så setter jeg meg i min bil, fyrer opp motoren og kjører... PÅ JOBB!! Tror jeg kommer til å tromme overtyrer i angro på Fredag 8 Desember, når jeg sitter på jobb og bare tenker Wii, mens julebordene suser rundt ørene mine. Bra at USA har fått sin maskin, men jeg klarer snart ikke vente mer. Jeg får abstinenser bare av å tenke på at det fremdeles er et 2 siffred antall dager igjen til 8 desember. 7326019[/snapback] Ikke for å le av andres ulykke, men jeg :!: av den posten. Høres ut som det blir en lang dag for deg. Personlig så blir jeg glad om bare Wii kommer til Harstad i det hele tatt den 8. Elkjøp her bruker som regel ikke få inn spill og konsoller presis, så jeg håper jeg ikke må vente til over helgen, for den helgen blir isåfall å føles smertelig lang. Ahh, bare noen få dager igjen til Wii :] Bare 216 timer igjen, men hvem teller? Endret 20. november 2006 av Bakkland Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Få? Alt for mange! Vil ha no! Men herregud eg er bekymra for at eg ikkje får min på launchdagen! ÆÆ! 7326458[/snapback] Har min om noen få dager tipper jeg. Vi har den på lageret vårt nå snart. (Expert Norge) :] Har bestilt den og Zelda: Twilight Princess allerede. =P Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bare 216 timer igjen, men hvem teller? 7326470[/snapback] Uhm.. hva hadde du i matte? Så du mener at det er 9 dager igjen til 8 desember altså? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har nå lagt av 3000 kroner til Wii, samt Zelda: TP. Bare redd jeg ikke får min 8. desember! Noen som vet om elkjøp har noen planer om å selge Wii til en billig pris, slik som de gjorde med 360? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bare 216 timer igjen, men hvem teller? 7326470[/snapback] Uhm.. hva hadde du i matte? Så du mener at det er 9 dager igjen til 8 desember altså? 7326541[/snapback] Ops en liten feilregning 417 timer og 25 minutter. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bare 216 timer igjen, men hvem teller? 7326470[/snapback] Uhm.. hva hadde du i matte? Så du mener at det er 9 dager igjen til 8 desember altså? 7326541[/snapback] Ops en liten feilregning 417 timer og 25 minutter. 7326722[/snapback] Det var en del bedre ja, haha Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kikker på Ebay nå sidan Wii med Zelda går for rundt $350. Problemet er å finne nokon som er villig til å sende det til Noreg og skrive maks 1000kr på pakken Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ser frem til 8. Desemeber da jeg står opp om morningen, ca. kl. 08:00 og drar av sted til Elkjøp med buss! Deretter står jeg i kø om jeg så må, og skaffer meg en Wii.Når jeg kommer hjem skal jeg kjøre i 4 timer til Berge, for så å tilbringe helgen i der med ufattelige abstinenser! 7326312[/snapback] Ja skal gjøre akkurat det samme. Har til og med fri den 8. kan det bli bedre. Er det elkjøp i Stavanger du har planer om å invadere? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Er wii sone fri da? Har en kompis av meg som får 34 stk til butikken sin til helgen.. Kan få en for 300 dollar inkl shipping.. Men så kommer jo toll og mva oppå det samt de har annet strømnett? Tror jeg bare kuler ann til 8 desember - hsds Endret 21. november 2006 av hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå