Gå til innhold

Nintendo Wii lansert i USA!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror disse salgstallene er ganske realistiske, selv om de ikke er 100% korrekte. Man skal huske på at Nintendo har vært veldig flinke med reklame borte i USA denne gang. I tillegg til enorm publisitet og dekning fra media. Når du i tillegg legger til at det er veldig mange Wii tilgjengelige, tror jeg det er ganske realistiske tall.

Lenke til kommentar

Ser så frem til mine fingrer er tett pakket rundt en Wii konsoll, hvor jeg danser ut av butikken med en Wii under armen og TP mellom mine fingrer. Og så setter jeg meg i min bil, fyrer opp motoren og kjører... PÅ JOBB!!

 

Tror jeg kommer til å tromme overtyrer i angro på Fredag 8 Desember, når jeg sitter på jobb og bare tenker Wii, mens julebordene suser rundt ørene mine.

 

Bra at USA har fått sin maskin, men jeg klarer snart ikke vente mer. Jeg får abstinenser bare av å tenke på at det fremdeles er et 2 siffred antall dager igjen til 8 desember.

Lenke til kommentar
Ser så frem til mine fingrer er tett pakket rundt en Wii konsoll, hvor jeg danser ut av butikken med en Wii under armen og TP mellom mine fingrer. Og så setter jeg meg i min bil, fyrer opp motoren og kjører... PÅ JOBB!!

 

Tror jeg kommer til å tromme overtyrer i angro på Fredag 8 Desember, når jeg sitter på jobb og bare tenker Wii, mens julebordene suser rundt ørene mine.

 

Bra at USA har fått sin maskin, men jeg klarer snart ikke vente mer. Jeg får abstinenser bare av å tenke på at det fremdeles er et 2 siffred antall dager igjen til 8 desember.

7326019[/snapback]

 

Ikke for å le av andres ulykke, men jeg :!: av den posten.

 

Høres ut som det blir en lang dag for deg. :p

 

Personlig så blir jeg glad om bare Wii kommer til Harstad i det hele tatt den 8.

Elkjøp her bruker som regel ikke få inn spill og konsoller presis, så jeg håper jeg ikke må vente til over helgen, for den helgen blir isåfall å føles smertelig lang.

 

 

Ahh, bare noen få dager igjen til Wii :]

 

Bare 216 timer igjen, men hvem teller? :roll:

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar
Ser frem til 8. Desemeber da jeg står opp om morningen, ca. kl. 08:00 og drar av sted til Elkjøp med buss! Deretter står jeg i kø om jeg så må, og skaffer meg en Wii.

Når jeg kommer hjem skal jeg kjøre i 4 timer til Berge, for så å tilbringe helgen i der med ufattelige abstinenser! :(

7326312[/snapback]

 

Ja skal gjøre akkurat det samme. Har til og med fri den 8. kan det bli bedre.

Er det elkjøp i Stavanger du har planer om å invadere?

Lenke til kommentar

Er wii sone fri da? Har en kompis av meg som får 34 stk til butikken sin til helgen.. Kan få en for 300 dollar inkl shipping.. Men så kommer jo toll og mva oppå det samt de har annet strømnett? Tror jeg bare kuler ann til 8 desember :)

 

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...