B4stian Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvilken butikk åpner først? Elkjøp eller Expert? Uansett kan jeg kanskje lure til meg en Wii dagen før på Expert.. super kjekke folk som jobber der Har ikke Expert den der deal'n at om du finner produktet til en billigere pris en annen plass i nærheten så får du produktet for den prisen på Expert? 7344094[/snapback] Er nok ikke sånn med pris... Og tror neppe noen tørr å selge den dagen før. Husker på jobben min når noen som ikke hadde noe med avdelinga mi å gjøre greide å sette ut Gears of War 3 dager før lansering. Fikk tatt dem vekk etter 2-3 timer og heldigvis ble ingen solgt, men ikke lenge etter ringte kategorisjefen hos Expert og sa at Microsoft hadde fått det med seg... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Da var Wii prøvd og jeg må si at det var helt sykt bra! Det er den av de nye konsollene som er mest next-gen, absolutt. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvilken butikk åpner først? Elkjøp eller Expert? Uansett kan jeg kanskje lure til meg en Wii dagen før på Expert.. super kjekke folk som jobber der Har ikke Expert den der deal'n at om du finner produktet til en billigere pris en annen plass i nærheten så får du produktet for den prisen på Expert? 7344094[/snapback] Er nok ikke sånn med pris... Og tror neppe noen tørr å selge den dagen før. Husker på jobben min når noen som ikke hadde noe med avdelinga mi å gjøre greide å sette ut Gears of War 3 dager før lansering. Fikk tatt dem vekk etter 2-3 timer og heldigvis ble ingen solgt, men ikke lenge etter ringte kategorisjefen hos Expert og sa at Microsoft hadde fått det med seg... 7346863[/snapback] Hvordan i huleste hadde microsoft fått med seg noe sånt? Romkameraten min fikk nå handlet GOW på Expert dagen før lanseringen som sagt, kjekke folk Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 To uker igjen nå! Woo woo! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvilken butikk åpner først? Elkjøp eller Expert? Uansett kan jeg kanskje lure til meg en Wii dagen før på Expert.. super kjekke folk som jobber der Har ikke Expert den der deal'n at om du finner produktet til en billigere pris en annen plass i nærheten så får du produktet for den prisen på Expert? 7344094[/snapback] Er nok ikke sånn med pris... Og tror neppe noen tørr å selge den dagen før. Husker på jobben min når noen som ikke hadde noe med avdelinga mi å gjøre greide å sette ut Gears of War 3 dager før lansering. Fikk tatt dem vekk etter 2-3 timer og heldigvis ble ingen solgt, men ikke lenge etter ringte kategorisjefen hos Expert og sa at Microsoft hadde fått det med seg... 7346863[/snapback] Hvordan i huleste hadde microsoft fått med seg noe sånt? Romkameraten min fikk nå handlet GOW på Expert dagen før lanseringen som sagt, kjekke folk 7347791[/snapback] De har jo folk som skal passe på at datoene blir holdt... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flere her som skal på Elkjøp Stormarked Jessheim? 7345313[/snapback] Regner med at jeg drar innom der på veien hjem. Men råholt/jessheim området er så stappfult med nerder så tar ikke sjansen på å sette meg i kø der. Forresten, om du vet hvor Expert Eidsvoll ligger, det er ikke lange stunden fra jessheim, så sa de ihvertfall til meg at de skulle holde av en maskin til meg i går, men nå har vel expert litt værre priser en elkjøp. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Var det ikke bare Playcom og Platekompaniet som får inn lite? El-Kjøp skal satse heavy på Wii, så de kommer sikkert til å ta KAKA. Spaceworld Lagunen får inn ca. 15 stykk... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Var det ikke bare Playcom og Platekompaniet som får inn lite?El-Kjøp skal satse heavy på Wii, så de kommer sikkert til å ta KAKA. Spaceworld Lagunen får inn ca. 15 stykk... 7349806[/snapback] At butikker kommer til å satse har ikke noe med hvor mange som vi får inn i Norge. Butikkene har sendt inn sine ønsker til importøren (Bergsala) og Nintendo i Europa har sendt sine tall til butikkene for hvor mange de planlegger å sende til Norge. Så nei, etterspørsel har ikke noe med antall konsoller man får Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nå er Wii-salget korrigert ned nesten 300 000 til 489 000. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg forhåndsbestillte hos gamezone.no for litt over 2mnd siden.. Men en wii 8 des kan jeg se lenge etter (hvertfall fra gamezone... ) "Vi får dessverre ikke levert Wii til deg 8 desember. Men forhåpentligvis vil du få fra levering nr2 eller 3." Lenke til kommentar
hsds Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har hørt rykter om at det magiske tallet på antall Wii som skal deles på _hele_ europa er 4 millioner.. Høyt tall? Nja.. Norge ender vel opp som taperen på denne utdelingen her.. Ryktene sier også at Frankrike skal få hele 200 000 units av denne forsendingen.. Jeg tror Norge er heldig om vi får 2000 konsoller.. Finn frem campingutstyret folkens - hsds Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen andre Porsgrunn/Skiens folk her som har planer om å chille utenfor stormarkedet til Elkjøp i Porsgrunn/Skien den 8.? Jeg jobber nattevakt den uka. Så slutter 6 om morgenen. Kommer nok til å slappe av/sove i bilen fram til butikken åpner tenker jeg. Tar INGEN sjanser. Jeg SKAL gå hjem med en Wii + Zelda, Red Steal og Rayman den dagen. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Litt OT: Synes utrolig synd på denne fyren: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/foxhmslf/post/16665 :!: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Litt OT: Synes utrolig synd på denne fyren: http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/foxhmslf/post/16665 :!: 7353006[/snapback] Stakkars mann. ): Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du store kakemann! Haha, nei så surt! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har hørt rykter om at det magiske tallet på antall Wii som skal deles på _hele_ europa er 4 millioner.. Høyt tall? Nja.. Norge ender vel opp som taperen på denne utdelingen her.. Ryktene sier også at Frankrike skal få hele 200 000 units av denne forsendingen.. Jeg tror Norge er heldig om vi får 2000 konsoller.. Finn frem campingutstyret folkens - hsds 7350634[/snapback] Ah.. rykter.. stort sett totalt feil. Nintendo har lovet at de skal levere 4 millioner Wii verden over innen året er omme og 6 millioner innen mars 2007. Og slutt å høre på rykter, man blir så utrolig feilinformert, særlig nok man sprer det på denne måten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har forhåndsbestilt, men det betyr ikke at jeg skal dukke opp den ellevte.. Blir å møte på sekundet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor lenge før åpningstid bør man dukke opp tro? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor lenge før åpningstid bør man dukke opp tro? 7354642[/snapback] Sikkert dagen før Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) oh man som jeg gleder meg til wii. skal ned å forhåndsbestille den nå ^^ Edit: han i butikken sa før i dag at jeg antakeligvis ikke får wii på selve dagen, men før julaften noe som er fint. Endret 25. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå