Dark Nemesis Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Noen her som skal kjøpe Wii fra el-Kjøp Lørenskog? Hvis ikke, stiger sjansene mine... Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Noen her som skal kjøpe Wii fra el-Kjøp Lørenskog? Hvis ikke, stiger sjansene mine... 7344106[/snapback] Jeg skal det Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fant ut at det ser ganske mørkt ut for meg. Forhåndsbestilte på Spiderman og er nummer 36 på lista. De fikk inn 30 360`er til lansering, og selv tror jeg nok dessverre på færre Wii`er. =/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er nummer 6 hos EBGames på SKi Storsenter! Er nesten uansett garantert en konsoll sa fyren der når jeg ringte i stad! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er nummer 1 på Spaceworld Bodø, ganske greit å vite at man får en uansett hva som skjer Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg anser i hvertfall en pris rundt 2500,- som ganske lite konkurranse dyktig Så er dette bare lanseringsprisen også. Den går nok ned i pris ganske snart, når Nintendo får opp volumene på produksjonen. Glad for at jeg forhåndsbestilte på Spaceworld, og fikk høre Christian i kassa si "Dere er garantert Nintendo Wii". Det samme fikk jeg høre (at de som forhåndsbestilte var garantert å få 8. desember), men så lenge man ikke har det skriftlig så kan de rumpekjøre folk så mye de bare vil. Med mindre Spaceworld får inn mye mer enn alle de andre da... Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg anser i hvertfall en pris rundt 2500,- som ganske lite konkurranse dyktig Så er dette bare lanseringsprisen også. Den går nok ned i pris ganske snart, når Nintendo får opp volumene på produksjonen. Tja.... Xbox360 gikk hvertfall ikke fort ned i pris. Så den på Elkjøp i går til 2795,-, det er akkurat hva jeg betalte for 1 år siden! (om 10 dager) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det som bekymrer meg, er at om hver butikk får inn 1,2 eller 3 maskiner. Så regner jeg med at de ansatte kjøper dem lenge før vi kunder får muligheten til å komme inn i butikken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) De ansatte her vel til vanlig ingen rett på disse? Og med slike latterlige ubrukelig tall vi får i denne omgang ville det vert massakre i egen forgård å gjør noe slikt. Endret 23. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Flere her som skal på Elkjøp Stormarked Jessheim? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Noen som skal kjøpe den på elkjøp åsane?? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tja.... Xbox360 gikk hvertfall ikke fort ned i pris. Så den på Elkjøp i går til 2795,-, det er akkurat hva jeg betalte for 1 år siden! (om 10 dager) 7345111[/snapback] Men så har også Microsoft solgt med tap frem til nå. Nintendo selger ikke med tap, men går akkurat i null til å begynne med. Når produksjonen så blir billigere så blir det rom for å sette ned prisen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Får virkelig håpe at prisen på kontrollerene blir satt ned ved ettertid også Spesielt om vi må belage oss på flygens objekt vegg imellom *kremt* Lenke til kommentar
McMental Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 syns jeg så at platekompaniet får 100 konsoller fordelt på 19butikker... det er 5 pr butikk... er langt nede på lista på ebgames her i byen så jeg må vel belage meg på å være langt unna en wii mesteparten av desember minst Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Satser stort på å få en på elkjøp jeg. Stiller meg utenfor elkjøp giganten på forus i 8-9 tiden å håper på det beste Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Blir vel Elkjøp på Hamar for min del... Noen andre her som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Får jeg en sekser i tysk-prøven jeg får tilbake på Mandag, har jeg fått 6 seksere, og pappa gir meg nok penger til åforhåndsbestille fra Komplett. Endret 23. november 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det samme fikk jeg høre (at de som forhåndsbestilte var garantert å få 8. desember), men så lenge man ikke har det skriftlig så kan de rumpekjøre folk så mye de bare vil. Med mindre Spaceworld får inn mye mer enn alle de andre da... Denne Spaceworldbutikken er veldig liten, og det var ingen før meg og kompisen min som forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Satser stort på å få en på elkjøp jeg. Stiller meg utenfor elkjøp giganten på forus i 8-9 tiden å håper på det beste 7346182[/snapback] 2nd that. Tviler på at antallet wii maskiner vil være såpass lavt at de som anstrenger seg litt 8. desember ikke vil klare å skaffe seg en. Blir nok værre med barnefamilier som drar ut for å kjøpe en wii 15. desember eller senere, hvis ikke bergsala får inn et nytt parti som er stort nok til å dekke etterspørselen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Er heller ikke så veldig mange hundre maskiner Expert får inn, så 4 maskiner per butikk + noe mer i de største er nok ikke langt fra sannheten hvertfall. EDIT: Det ser litt lysere ut... 8 konsoller til Bonus-butikkene til 8. desember. Endret 24. november 2006 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå