hernil Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 er det noen som vil anbefale en god fin hjelm som de vet om jeg skal kjøpe meg ny. så hvis noen vet om noen så bare post i vei! link til internettside eller modell og merke, gjerne da med et bilde. ta gjerne med egne erfaringer. ps. har tenkt å kjøpe nye briller og så hvis noen har noen innspill så post i vei! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan jo titte på Oslosportslager og på XXL Kan anbefale Sweet, Pro Tec og Giro hjelmer. Dette er hjelmer av kvalitet som er gode og ha på + at de ser bra ut Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.sweet.no/ Litt dyre, men ganske fete hjelmer... Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har Sweet Trooper S1 og Electric EG1 passer bra til den. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Sweet Rooster så absolutt! Det er den dessidert beste og deiligste hjelmen på markedet! Hvis du synes den er for dyr, så kan du evt. gå for Trooper Halfcut med eller uten solskjerm. Endret 24. november 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sweet Rooster så absolutt! Det er den dessidert beste og deiligste hjelmen på markedet! Hvis du synes den er for dyr, så kan du evt. gå for Trooper Halfcut med eller uten solskjerm. 7350671[/snapback] Kjøpte halfcut sist uke, uten skjerm. Digg hjelm. Lenke til kommentar
CornerShop Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sweet Halfcut har kule hjelmer :-) www.sweetprotection.com Til briller er jo oakley ganske kule. Men selv syntes jeg Smith Fuse har rå briller. Søk på google for å finne bilder Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 hei. har mer eller mindre glemt bort denne tråden, men takk for svar. ble til slutt en protec descent med et par dragon briller. stor fornøyd, hjelmen sitter bra og brillene er så godt som duggfrie, har bare fått dugg en gang da jeg mer eller mindre krøp ut av en skogsløype med 30cm puddersnø. da fikk jeg dugg som etterpå frøs seg til på glasset, men det gikk faktisk bort av seg selv litt senere. håper noen andre også har hatt nytte av forslagene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ingen hjelmer er fine å ha på! Alle ser like stygg ut uansett hvilke hjeler de har. De er der for å beskytte hue, ikke gjøre deg mer femi! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 med "sitter bra" mente jeg at den satt godt på huet, vingler ikke frem og tilbake og er god å ha på. ikke at den så bra ut på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå