Antarctica Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk min xbox 360 på onsdagen, og fikk registrert xboxen på xboxlive umiddelbart! Men etter en stund oppdaget jeg et lite problem! På gamertagen min står det at jeg er fra Sweden! Hvordan får jeg fikset det om til Norway? Har sett overalt. Når jeg registrerte kunne jeg velge en "zone" Men den hadde ikke norway, men derimot sweden, united kingdom, usa, nederland osv....! Har sett mange gamertags der det står Norway! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 det står Sverige i mail adressen du registrerte deg med? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Mailadressen jeg registrerte med var [email protected], så det tviler jeg vel egentlig på, hvis vi skjønner hverandre rett? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gå hit: http://live.xbox.com/en-US/default.aspx Logg inn, og kontakt supporten. Tror ikke du får endre land uten hjelp fra dem. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Vil bare si at jeg fikset det selv etter litt tenking! Jeg gikk inn en plass på console, og trykte på "locale" Der var Norway! Endret 25. november 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå