Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Migrene i 14 dager?

Gjest Gjest_Daniel2003_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Daniel2003_*

Hei

Samboeren min ble innlagt på sykehus for 2 dager siden etter å ha vært syk totalt nå i 14 dager (3 ganger på legevakt/fastlege etc.).

Hun har ekstrem hodepine, kaster opp hver natt/morgen, mister taleevne, "prikker" i hendene og mister av og til følelsen i underkjeven, virker

under de værste "anfallene" neddopet uten å ha tatt noe særlig smertestillende.

Kan dette være migrene?? tenker da på 14 dagers sykeforløp, og har lest at 4 timer til 3 dager er "normalen"

Setter veldig stor pris på svar.

Hilsen bekymret samboer :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ! Høres litt skummelt ut etter min smak. Har hun hatt plager før med hodepine ? Har hun hatt hjernerystelse uten å vite om det ? Bilulykke med wiplash ? Blodtrykksproblemer i familien ? Er hun glad i søtsaker å salt ? Uvel etter tannlegebesøk (amalgamforgifting) ? Det kan være flere ting. Du må være åpen for at hun kan ha svulst eller lignende i hodet ! Mas så du blir uvel, (som om du ikke er det fra før) du må mase for å få hjelp. Få henne på røntgen eller scanning. Stå på ! ORN.

Lenke til kommentar
Med slike alvorlige symtomer trodde jeg nesten det var standard å ha scanning? Tankene falt på svulst eller blødning, men det kan jo også være hjernerystelse o.l. Håper det går bra!

7323666[/snapback]

Neida...typiske tegn på Migrene. Hadde slike symptomer i over en mnd. selv da jeg fikk Migrene som 39 åring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...