Gjest Gjest_Daniel2003_* Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei Samboeren min ble innlagt på sykehus for 2 dager siden etter å ha vært syk totalt nå i 14 dager (3 ganger på legevakt/fastlege etc.). Hun har ekstrem hodepine, kaster opp hver natt/morgen, mister taleevne, "prikker" i hendene og mister av og til følelsen i underkjeven, virker under de værste "anfallene" neddopet uten å ha tatt noe særlig smertestillende. Kan dette være migrene?? tenker da på 14 dagers sykeforløp, og har lest at 4 timer til 3 dager er "normalen" Setter veldig stor pris på svar. Hilsen bekymret samboer Lenke til kommentar
Patri Ot Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hei ! Høres litt skummelt ut etter min smak. Har hun hatt plager før med hodepine ? Har hun hatt hjernerystelse uten å vite om det ? Bilulykke med wiplash ? Blodtrykksproblemer i familien ? Er hun glad i søtsaker å salt ? Uvel etter tannlegebesøk (amalgamforgifting) ? Det kan være flere ting. Du må være åpen for at hun kan ha svulst eller lignende i hodet ! Mas så du blir uvel, (som om du ikke er det fra før) du må mase for å få hjelp. Få henne på røntgen eller scanning. Stå på ! ORN. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Med slike alvorlige symtomer trodde jeg nesten det var standard å ha scanning? Tankene falt på svulst eller blødning, men det kan jo også være hjernerystelse o.l. Håper det går bra! Lenke til kommentar
Burre99 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Med slike alvorlige symtomer trodde jeg nesten det var standard å ha scanning? Tankene falt på svulst eller blødning, men det kan jo også være hjernerystelse o.l. Håper det går bra! 7323666[/snapback] Neida...typiske tegn på Migrene. Hadde slike symptomer i over en mnd. selv da jeg fikk Migrene som 39 åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå